Jump to content

GTA Online


DizzY
 Share

Recommended Posts

Jag förstod ingenting. Du körde mig dit, sen går du av och in i blåa cirkeln. "Jag väntar på invite" tänker jag då men en sådan fick jag inte. :P

Du måste ner längst ner och trycka "Accept" efter att du tilldelat % av cashen.

Jag gjorde en invite, det kom upp att du var upptagen, konstigt, för göra ett nytt försök ikväll.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Årets fiasko, helt klart.

Objection! Den äran tillfaller Rome II.

Jag vill nog inte farma mig igenom alla levlar, men grejen är att GTA Online är designat som ett rejält grindfest MMO. Samtidigt som det är kul att levla upp och att den utmaningen finns så är det rätt tråkigt och irriterande att man inte bara kan köra free mode som man vill som i GTA IV. Snor du en bil så får du Alltid polisen efter dig, och du kan inte springa och plocka upp en RPG om du bara vill leka lite med dina vänner, utan du måste först bli rank 100. Rätt drygt. Därför farmar jag gärna XP såhär i början för att ha en karaktär som har allt, och sen kan man ha 4 andra karaktärer som man faktiskt rankar upp normalt.

Trots att jag gillar att man har sin egen bil så gillar jag verkligen inte att man blir wanted så fort polisen ser en i en stulen bil. Spelet heter ju för tusan Grand Theft Auto.

Hoppas de lägger in lite inställningar till private freemode som gör att man kan stänga av polisen och friendly fire t.ex.

Håller med till 106%! Spelet är inte tillräckligt fritt och det är uselt att man måste farma i 1000 år innan man kan börja spela ordentligt. Jag orkar inte. Jag börjar verkligen hoppas att det kommer ut på pc så att vi får moddar, freeroam och andra typer av gameplay.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Verkligen!

Verkligen skumt! Ett tag var det hur många sajtare som helst på invitelistan och ingen kom med i uppdragen.

Trodde du skulle följa med på Deathmatchen jag körde oss till, sen försvann du, förklara dig! ;)

Och hur fan delar man med sig av pengarna efter rån? har blåst både dahojds och Green_Goblin ikväll :P

Jag går in på select sen inventory, cash, from last job och sen väljer jag i det här fallet 50%, sen då? borde det inte komma upp en ruta om att man delat?

Det är lugnt det där med pengarna. Jag är heller inte helt säker på att jag inte fick några pengar. Men iaf så när du är inne på cash from last job såkan du gå ner till mitt användar namn och där sätter du 50% och sen går du längst ner i listan och väljer accept. Hoppas det hjälper.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Blev precis klar med storyn och ska nu prova online.har inte följt tråden, vad menar ni med att det inte r fritt+? Måste man levla för att kunna spela med vänner?

Kommer online imorgon kväll om nn vill spela. =)

Jag vet inte vad dem gnäller över, det är skitkul från start och blir bara roligare ju mer du spelar

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur gör ni med uppdrag/race/deathmatches osv? brukar vara host eller joinar ni bara? jag tycker det tar en sån tid för folk att joina när man ställer sig i den blåa ringen och ska vara host, är det skillnad pengamässigt vad man gör?

Ingen skillnad pengamässigt, nej.

Spelar du själv så finns det ingen anledning att hosta om du inte verkligen vill bestämma inställningarna själv.

Om du faktiskt hostar så finns det typ 4-5 olika sätt att bjuda in folk på, och bjuder du in från alla så brukar åtminstone ett par pers komma in rätt snabbt.

Du kan bjuda in alla från din tidigare free roam-session, alla från ditt senaste jobb, alla från ditt crew, alla dina vänner samt alla spelare med en skillnivå som liknar din. Dessa val kommer upp efter att du bekräftat inställningarna i lobbyn.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ingen skillnad pengamässigt, nej.

Spelar du själv så finns det ingen anledning att hosta om du inte verkligen vill bestämma inställningarna själv.

Om du faktiskt hostar så finns det typ 4-5 olika sätt att bjuda in folk på, och bjuder du in från alla så brukar åtminstone ett par pers komma in rätt snabbt.

Du kan bjuda in alla från din tidigare free roam-session, alla från ditt senaste jobb, alla från ditt crew, alla dina vänner samt alla spelare med en skillnivå som liknar din. Dessa val kommer upp efter att du bekräftat inställningarna i lobbyn.

Nej det är sant, ja dom där inställningarna känner jag till, tycker ändå att det kan ta väldigt lång tid :confused: men men, hostar egentligen bara när crewet lirar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker hittils det är lite halvsunkigt.

Måste sitta och vänta på folk ska joina, och det är bara fattiga småjobb. Race, elelr döda varandra eller köra nån till A medans de andra laget ska stoppa en.

Och var är alla gtasajtare som man vill spela med?

Sök efter crew members så finns vi där :) jag har sett dig inne ett par gånger på servrar och invites men där tar det stopp.

Redigerad av Kiedis
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker hittils det är lite halvsunkigt.

Måste sitta och vänta på folk ska joina, och det är bara fattiga småjobb. Race, elelr döda varandra eller köra nån till A medans de andra laget ska stoppa en.

Och var är alla gtasajtare som man vill spela med?

Vi körde ju ett uppdrag!

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi körde ju ett uppdrag!

Jag vet. Tack. det var ball. Men du stack sen. Vilket jag fattar för du måste ha kört det uppdraget då du är många levlar över mig..

Förresten, ett par frågor:

*Hur byter man kläder, man skulle trycka ner ner eller nått, så kom man till snabb menyn?

*Måste man köpa vapen, eller man får ju högre rank/om man dör/busted förlorar man vapnet?

*Var tvungen att dixa en bil enligt ett uppdrag tog första bästa. Om jag vill ha en ny bättre och spara.

Hur gör jag? Har inget hus. (hur köper man det)

Är det bara att ta en sån försäkring så är bilen sparad?

och kan man bara sno en fet bil direkt så här i början precis som i storymode?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...