Jump to content

GTA Online


DizzY
 Share

Recommended Posts

Någon som sitter på 400k lyan? värt 400?

Jag sitter på den och jag kan säga så här. Allt som är nice är garaget, resten använder jag knappt. Bara du kan ha 10 bilar så är allt bra.

Joe Dirt, visst kan vi göra det :) Lirat lite med VickeX men vet inte vart han tagit vägen. Vi kanske kan dra ihop oss någon kväll :)

Redigerad av VaXXoR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag sitter på den och jag kan säga så här. Allt som är nice är garaget, resten använder jag knappt. Bara du kan ha 10 bilar så är allt bra.

Joe Dirt, visst kan vi göra det :) Lirat lite med VickeX men vet inte vart han tagit vägen. Vi kanske kan dra ihop oss någon kväll :)

Awesome, hur ser det ut ikväll för dig?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej.

Jo.

Ni får visst bilen om ni vill, och ni tjänar visst bra med pengar.

Jag fuskar om jag kan, jag anser inte det är nått fel med det, jag tycker inte spelet blir tråkigare, jag har alltid gjort det, jag kommer alltid göra det om det går.

Jag är inte en sämre människa för det. Vi fuskare blöder med.

Du och jag hade den här diskussionen redan på uncharted tiden (minns du? Första spelet, vatten scenen med pelarna)

Men jag ska inte uppmana folk till att fuska. Det är sant. Vill bara vara hjälpsam. Men jag ska vara tyst nu. =)

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har spelat online nu.

Rätt så tråkigt. Det enda som är kul är typ att trolla och förstöra för andra spelare men även det blir tråkigt. Race är rätt så kul dock, men den ständiga väntetiden i lobbyn får mig att vilja stänga ner spelet. Singleplayer känns inte som det ska. Massor av saker som finns online finns inte ens i SP. Det verkar som att fokus ligger på multiplayer. Visste jag detta hade jag aldrig köpt spelet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har spelat online nu.

Rätt så tråkigt. Det enda som är kul är typ att trolla och förstöra för andra spelare men även det blir tråkigt. Race är rätt så kul dock, men den ständiga väntetiden i lobbyn får mig att vilja stänga ner spelet. Singleplayer känns inte som det ska. Massor av saker som finns online finns inte ens i SP. Det verkar som att fokus ligger på multiplayer. Visste jag detta hade jag aldrig köpt spelet.

Vad finns i MP som inte finns i SP? Utöver ranksystemet i sig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det värt att dra upp GTA Online nu? Inte spelat GTA sen 2 oktober typ pga allt buggande i online läget så mitt xbox bara stått o samlat damm atm. Hur stabilt är det nu? Fortfarande karaktärerna försvinner?

Vet inte hur skillnaden mellan Xbox och PS3 är, jag spelar på PS3 och har inte haft några problem på bra många veckor, så det känns rätt stabilt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...