Jump to content

GTA Online


DizzY
 Share

Recommended Posts

Och var är alla gtasajtare som man vill spela med?

Jag och Wu Zi Mu försökte bjuda in dig ett par gånger igår kväll men du joinade aldrig i tid.

1. Hur byter man kläder, man skulle trycka ner ner eller nått, så kom man till snabb menyn?

2. Måste man köpa vapen, eller man får ju högre rank/om man dör/busted förlorar man vapnet?

3. Var tvungen att dixa en bil enligt ett uppdrag tog första bästa. Om jag vill ha en ny bättre och spara.

Hur gör jag? Har inget hus. (hur köper man det)

4. Är det bara att ta en sån försäkring så är bilen sparad?

5. och kan man bara sno en fet bil direkt så här i början precis som i storymode?

1. Kläder köper du som sagt i affären, däremot kan du byta mellan några accessoarer som du redan har köpt, t.ex mössor, kepsar eller solglasögon genom att hålla inne "select" och gå in på "inventory".

2. Ja, du måste köpa respektive vapen men endast en gång. Blir du busted efter ett köp blir du endast av med ammunitionen till dina vapen medan du behåller både ammunitionen och dina vapen om du blir wasted.

3. Lägenhet (alternativt garage) köper du genom att besöka Dynasty8 via mobilen i spelet. Gå alltså in på internet genom att klicka upp din mobil, tryck ner en gång och tryck kryss. Efter det så borde Dynasty8 visas på höger sida (om det inte gör det är det bara klicka runt lite, är inte så svårt att hitta).

4. Du sparar bilen genom att sätta en "tracker" på den inne hos Los Santos Customs. Försäkringen är till för att du ska få tillbaka din bil om du råkar kvadda den helt och hållet. Om du har köpt en lägenhet eller ett garage räcker det med att du åker och parkerar bilen i garaget så installerar din mekaniker en "tracker" i den automatiskt, utan kostnad.

5. Ja, det kan du.

Kan man göra heist uppdragen ännu eller ja råna en bank? Eller måste vi vänta ett tag till? inte kört online nu på ca 1 vecka.

För stunden kan man inte utföra heists i GTAO och jag har inte sett någon information där dem gått ut och sagt när dem ska implementera det heller.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag och Wu Zi Mu försökte bjuda in dig ett par gånger igår kväll men du joinade aldrig i tid.

1. Kläder köper du som sagt i affären, däremot kan du byta mellan några accessoarer som du redan har köpt, t.ex mössor, kepsar eller solglasögon genom att hålla inne "select" och gå in på "inventory".

2. Ja, du måste köpa respektive vapen men endast en gång. Blir du busted efter ett köp blir du endast av med ammunitionen till dina vapen medan du behåller både ammunitionen och dina vapen om du blir wasted.

3. Lägenhet (alternativt garage) köper du genom att besöka Dynasty8 via mobilen i spelet. Gå alltså in på internet genom att klicka upp din mobil, tryck ner en gång och tryck kryss. Efter det så borde Dynasty8 visas på höger sida (om det inte gör det är det bara klicka runt lite, är inte så svårt att hitta).

4. Du sparar bilen genom att sätta en "tracker" på den inne hos Los Santos Customs. Försäkringen är till för att du ska få tillbaka din bil om du råkar kvadda den helt och hållet. Om du har köpt en lägenhet eller ett garage räcker det med att du åker och parkerar bilen i garaget så installerar din mekaniker en "tracker" i den automatiskt, utan kostnad.

5. Ja, det kan du.

För stunden kan man inte utföra heists i GTAO och jag har inte sett någon information där dem gått ut och sagt när dem ska implementera det heller.

Tack. Hur tar man bort bilar man inte vill ha då?

Nä,det stod att man måste köpa nått. an kunde inte åka in med en snabb bil

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

5. Ja, det kan du.

Nej?

Jag försökte både under tutorial-delen där man får en gratis tracker, och när jag skaffat ett eget garage, att sno en superbil och åka bort med den. Men när jag ska köra in i garaget så står det att bilen redan har en tracker och att jag måste köpa bilen legalt på nätet för att få installera tracker i den.

Msukelbilarna verkar däremot fungera, jag har en sådan just nu. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej?

Jag försökte både under tutorial-delen där man får en gratis tracker, och när jag skaffat ett eget garage, att sno en superbil och åka bort med den. Men när jag ska köra in i garaget så står det att bilen redan har en tracker och att jag måste köpa bilen legalt på nätet för att få installera tracker i den.

Msukelbilarna verkar däremot fungera, jag har en sådan just nu. :D

Tips på bra muskelbil och vart man kan hitta dem?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej?

Jag försökte både under tutorial-delen där man får en gratis tracker, och när jag skaffat ett eget garage, att sno en superbil och åka bort med den. Men när jag ska köra in i garaget så står det att bilen redan har en tracker och att jag måste köpa bilen legalt på nätet för att få installera tracker i den.

Msukelbilarna verkar däremot fungera, jag har en sådan just nu. :D

Antingen så kan man väl ersätta sina försäkrade bilar genom att köpa en ny bil online eller sätta en ny tracker på en bil när du har fullt i ditt garage och på så sätt få välja. Annars har jag för mig att man kan sälja bilarna på LS Customs.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej?

Jag försökte både under tutorial-delen där man får en gratis tracker, och när jag skaffat ett eget garage, att sno en superbil och åka bort med den. Men när jag ska köra in i garaget så står det att bilen redan har en tracker och att jag måste köpa bilen legalt på nätet för att få installera tracker i den.

Msukelbilarna verkar däremot fungera, jag har en sådan just nu. biggrin_1182204_0.gif

Ah, okej. Har inte haft någon bil ur superklassen i mitt garage men jag antog att det fungerade likadant för alla fordonsklasser.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tips på bra muskelbil och vart man kan hitta dem?

Jag har en Gauntlet, den åkte omkring mitt i staden just som jag höll på att leta efter en bil som skulle bli min egen. Det känns inte som bilar håller till i samma områden som de gör i SP, så det är vårt att säga ett ställe där det finns större chans att hitta en.

Antingen så kan man väl ersätta sina försäkrade bilar genom att köpa en ny bil online eller sätta en ny tracker på en bil när du har fullt i ditt garage och på så sätt få välja. Annars har jag för mig att man kan sälja bilarna på LS Customs.

Jag är inte säker på vad du svarade på nu.

Ah, okej. Har inte haft någon bil ur superklassen i mitt garage men jag antog att det fungerade likadant för alla fordonsklasser.

Jag googlade runt lite och bilarna från Sport- och Superklassen verkar tillhöra Premium, och dessa måste man köpa legalt för att få sätta tracker på.

Men jag lyckas inte hitta någon ren lista på vilka bilar som är Premium.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hoppas dom fixar Racen snart. Kom etta idag i ett race med 14 spelare. När själva scoren kom upp stod det att jag kom 3a och senare i listan var jag etta igen. Fick mest cash i lobbyn men 2an fick mest RP.

Har hänt liknande saker förr att jag kommit 2a, 3a när jag var först i mål.

Samma sak händer ibland med Fallskärmshoppningen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hoppas dom fixar Racen snart. Kom etta idag i ett race med 14 spelare. När själva scoren kom upp stod det att jag kom 3a och senare i listan var jag etta igen. Fick mest cash i lobbyn men 2an fick mest RP.

Har hänt liknande saker förr att jag kommit 2a, 3a när jag var först i mål.

Samma sak händer ibland med Fallskärmshoppningen.

Vad gäller fallskärmshoppningen så har jag glidit in sist, men vunnit för att jag haft mest poäng.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Efter många, långa spelsessioner har jag äntligen lyckats köpa lägenheten för $400.000. Skönt att veta att man har samlat ihop vartenda öre på ett ärligt vis. Nu börjar den långa färden mot vapentillbehör och modifierade bilar.

Vad ska man ha ett hus till?

Som jag förstår det är det bara att sätta en tracker på bilen så sparas den, och stats och pengar spara automatiskt väl? Så slös pengar på hus är väl dumt?

Och hur tjänar man pengar oärligt? Det vill jag gärna göra om det går.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad ska man ha ett hus till?

Som jag förstår det är det bara att sätta en tracker på bilen så sparas den, och stats och pengar spara automatiskt väl? Så slös pengar på hus är väl dumt?

Och hur tjänar man pengar oärligt? Det vill jag gärna göra om det går.

Vissa hus ger DIG möjligheten att planerna heist i framtiden istället för att bara hoppa på ett. Så kan man byta kläder, varje gång du startar spelet så startar du från ditt hus, sen kan du bjuda in oss i crewet ^_^

Ang hus, är besviken på att man inte kan köpa ett hus i Mirror Park, hade velat ha ett hus i stillsamma idyllen där.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur fasen får man pengar?

Har fan inga pengar online. Kör skitmångauppdrag, race fallskärmshoppning, men får bara skitsummor varje gång. Kan man inte göra stora stötar?

Och vart hittar man survival eller vad det heter? Där man ska överleva vågor av fiender? Jag är lev. 12

Du får ett samtal när du är 15 typ.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...