Jump to content

GTA Online


DizzY
 Share

Recommended Posts

Har börjat så smått igen med GTA V Online vissa helger, och jag måste säga att det är mycket bättre nu.

Visst finns det fuskare och idioter nu också, men inte alls i den mängd det var förut, det jobbigaste verkar vara att vara online när mestadels jänkare är vakna, då är det rena vilda västern och alla skjuter alla hej vilt :-P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

Köpt det sista nu.

Har nu alla bilar som är nått att ha, alla båtar, alla flygplan, alla helikoptrar och alla militära fordon! :D

Älskar verkligen Gta v. Ett av de bästa spelen jag spelat och lättast bäst i serien

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har fått ett tredje alternativ för utom "story" och " online" när jag startar nu. Kan välja "event online" med?!

Nån som har koll vad det är?

Det ska komma upp varje gång Rockstar har ett event. Som nu när Highlife kom ut så stremade dom. Varför den finns nu vet jag inte. Måste blivit något fel eftersom eventet redan har varit.

Trycker du på den så kommer du automatiskt in i event playlisten.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack.

Snart klar med att flytta bilar mm mellan garagen.

Gjort om en del bilar nu, en guldadder bland annat. Annars har jag bara 10 kromade adders i det ena garaget. Och lite blandat i det andra. Köpte det nya flygplanet igår med. Det där lilla. Det gillar jag skarpt. Hojta till om ni vill spela lite och behöver hjälp med nått.

Levla snabbt eller fixa pengar. :)

Det ska komma upp varje gång Rockstar har ett event. Som nu när Highlife kom ut så stremade dom. Varför den finns nu vet jag inte. Måste blivit något fel eftersom eventet redan har varit.

Trycker du på den så kommer du automatiskt in i event playlisten.

Kommer fortfarande upp!? Så knäppt

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

jag e lätt på att spela någon kväll, men om någon vecka då jag har skola mycket i skolan just nu, speciellt i slutet och det är komvux, så inlämningar på alla kurser dessa veckorna. however så ska min flickvän resa bort i början av juni en vecka så är ledig då att lira mycket mer och vill verkligen levla upp min gubbe, starta om på nytt för ett tag sen men inte orkat spela då det är så trist med alla väntetider osv. men kan låna mic av min kompis då med så jag e gärna på att lira då o få lite hjälp :D

Redigerad av DizzY
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag e lätt på att spela någon kväll, men om någon vecka då jag har skola mycket i skolan just nu, speciellt i slutet och det är komvux, så inlämningar på alla kurser dessa veckorna. however så ska min flickvän resa bort i början av juni en vecka så är ledig då att lira mycket mer och vill verkligen levla upp min gubbe, starta om på nytt för ett tag sen men inte orkat spela då det är så trist med alla väntetider osv. men kan låna mic av min kompis då med så jag e gärna på att lira då o få lite hjälp :D

Varför har du börjat om???

Absolut, säg bara till när du vill lira. Vill du ha pengar med så borde vi dock ta det snarast möjligt...

Lägg till mig på Psn. vice_c

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför har du börjat om???

Absolut, säg bara till när du vill lira. Vill du ha pengar med så borde vi dock ta det snarast möjligt...

Lägg till mig på Psn. vice_c

gjorde min första karaktär i all hast när Online precis öppnat så la ingen tid på hur han såg ut. och spelet funka ju knappt då och när jag väl började spela sen och levla upp så blev jag mer o mer missnöjd av att spela med en karaktär jag inte alls gillade utseendet på, så fick skapa en ny.

kom dock bara till runt level 15 innan jag gav upp och har knappt spelat online sen dess haha.

Börja en ny karaktär eller inte, det är frågan. Skulle vilja ha en manlig också!

Kanske när heists kommer. Om heists kommer! Håller tummarna på någonting den 27e!

när väl heists kommer så kan jag garantera att det är hög level access på dem, så kanske bättre du börjar snarast med ny karaktär.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

gjorde min första karaktär i all hast när Online precis öppnat så la ingen tid på hur han såg ut. och spelet funka ju knappt då och när jag väl började spela sen och levla upp så blev jag mer o mer missnöjd av att spela med en karaktär jag inte alls gillade utseendet på, så fick skapa en ny.

kom dock bara till runt level 15 innan jag gav upp och har knappt spelat online sen dess haha.

när väl heists kommer så kan jag garantera att det är hög level access på dem, så kanske bättre du börjar snarast med ny karaktär.

Har redan en kvinnlig karaktär på 103, men ska nog köra till 110 så jag får det sista upplåst. Börjar jag en ny kan jag alltid spela med henne om jag verkligen vill köra heist :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag missade att läsa rutan om vad färgerna på spelare betyder, det har ju kommit upp fler färger än rött nu, rött är ju fortfarande bounty, sen har jag sett rött med en döskalle, rosa och två till, vad betyder dom?

Helröd är spelare som har dödat många och är psycho.

Rosa och andra färger mot rött är hur långt psycho-mätaren har kommit. Ju rödare den är, ju mer psycho är man.

Döskallen är bounty.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hade hoppas på att få höra något om Heists idag men blev bara en uppdatering om fan saker som snapmatic bilder osv.

Uppdateringen skulle komma på våren 2014, men det känns som juni är en sommar månad. Väntar bara på att Rockstar ska lägga ut en post där det står "Heists coming summer 2014".

Aja får vänta till E3 och se om man får någon info då.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

har inga förhoppningar på E3, vad jag vet har rockstar aldrig avslöjat något om ett GTA spel på E3 mässan. Dom behöver inte deras hjälp för att hypa upp saker, det lyckas dom med själva! ;) However hoppas jag oxå på heists snart.

Men seriöst, jag har tänkt på heists senaste dagarna då jag börjat lira online rätt mycket igen nu, och jag undrar hur det egentligen kommer funka?

Det känns ju nästan som att det är ett krav på att spela dem enbart med spelare som har headsets? annars kommer det högst garanterat va helt för svårt, speciellt med tanke på att snutarna är riktigt mycket jobbigare att bli av med ibland på onlineläget, speciellt över 3 stjärnor.

Och sen undrar jag oxå om det kommer va exakt samma uppbyggnad som i singelplayern, hade ju verkligen varit riktigt fett, men undrar verkligen hur det hela kommer att funka. time will tell ofcourse, hoppas tiden är snart bara ;)

Btw, alla som spelar GTA V på PS3 adda mig Dizzy_

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...