Jump to content

GTA Online


DizzY
 Share

Recommended Posts

Haha tänk om rockstar har fixat fusk server saken. Kan det vara så stor % som har fuskat? :D

Skulle faktiskt inte förvåna mig! Det har ju varit mycket snack om allt fuskande, samt att om man tittar på en del youtube videos så har dom säkert 100.000 comments där alla skriver sitt namn så folk kan bli inbjudna eller bjuda in folk. Tänk då att på varje race som görs är det oftast 2+ spelare som kör. Det blir en del!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förvånansvärt vad många Gtasajtare som använder sig av "levla-snabbt-buggen" men som ändå inte fuskar... Tydligen bara jag som fuskar här :blink:

Hur som helst, det var kul. Vill ni köra igen ikväll är jag med.

Du, som skulle lösa upp grejer till bilen, visst hade jag rätt, klassen spelar ingen roll, det är level-baserat.

Är 85-nått nu och vill helst nå 95 ikväll. Så orkar ni köra en timme så hade det uppskattats.

Vill även gärna ha ett par online troféer, om ni kan hjälpa mig. Ni kan ta samma som mig, bara turas om.

Går online igen samma tid som igår.

Ses där... ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förvånansvärt vad många Gtasajtare som använder sig av "levla-snabbt-buggen" men som ändå inte fuskar... Tydligen bara jag som fuskar här :blink:

Hur som helst, det var kul. Vill ni köra igen ikväll är jag med.

Du, som skulle lösa upp grejer till bilen, visst hade jag rätt, klassen spelar ingen roll, det är level-baserat.

Är 85-nått nu och vill helst nå 95 ikväll. Så orkar ni köra en timme så hade det uppskattats.

Vill även gärna ha ett par online troféer, om ni kan hjälpa mig. Ni kan ta samma som mig, bara turas om.

Går online igen samma tid som igår.

Ses där... ;)

Japp det funkade skit bra. Jag har glitchat ja med nu. Gött som fan. Skaffade en Vacca samt en Monroe funderar på att skaffa en Z-Type ikväll om jag orkar. Varför jag fuskar? För att jag köpte cash och torskade 200K på grund av lagg. Tack Rockstar.

Vice. shysst som fan för hjälpen i går! Är 4 wins från turbo på Classic Sport nu. Är du inne runt 23?

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Japp det funkade skit bra. Jag har glitchat ja med nu. Gött som fan. Skaffade en Vacca samt en Monroe funderar på att skaffa en Z-Type ikväll om jag orkar. Varför jag fuskar? För att jag köpte cash och torskade 200K på grund av lagg. Tack Rockstar.

Vice. shysst som fan för hjälpen i går! Är 4 wins från turbo på Classic Sport nu. Är du inne runt 23?

4 wins oavsett klass väl?

Jag har bara kört super och låst upp allt.

Absolut att jag är på. Går online 20-00:00

Du fick bilen från wtj2007 va? Har för mig det, annars hoja till så ordnar han den till dig. Den får du 120K för när du säljer den

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

4 wins oavsett klass väl?

Jag har bara kört super och låst upp allt.

Absolut att jag är på. Går online 20-00:00

Du fick bilen från wtj2007 va? Har för mig det, annars hoja till så ordnar han den till dig. Den får du 120K för när du säljer den

har inte fått någon bil. fixade en och gjorde mycket uppgradering. Fick 68k typ.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

har inte fått någon bil. fixade en och gjorde mycket uppgradering. Fick 68k typ.

Jag förlorade min bil idag. Tryckte fel så den försvann men ska få en ny imorgon.

JohnnyBbad som vi precis spelade ska med få en, så vill du ha en du med så är det lugnt.

Killen brukar vara inne till strax innan 20:00 så gå online lite tidigare så drar vi till honom om du vill ha den.

För övrigt, sinnesjukt bra spelat av dig.

Vi satt i skype och sa att vi låter han vinna sen fular vi oss och bara mobbar honom nonstop.

Du ägde ju upp oss totalt. Hahahahaha det var fan det roligaste spelet på länge. Du skulle hört hur vi 2 skrek på varandra för vi missade dig hela tiden.

Grymt gjort.

Respekt +1 :P

Redigerad av Vice.
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag förlorade min bil idag. Tryckte fel så den försvann men ska få en ny imorgon.

JohnnyBbad som vi precis spelade ska med få en, så vill du ha en du med så är det lugnt.

Killen brukar vara inne till strax innan 20:00 så gå online lite tidigare så drar vi till honom om du vill ha den.

För övrigt, sinnesjukt bra spelat av dig.

Vi satt i skype och sa att vi låter han vinna sen fular vi oss och bara mobbar honom nonstop.

Du ägde ju upp oss totalt. Hahahahaha det var fan det roligaste spelet på länge. Du skulle hört hur vi 2 skrek på varandra för vi missade dig hela tiden.

Grymt gjort.

Respekt +1 :P

Fattade det. Skaffade Adder idag. Tråkih bil men väldigt stabil. De måsre lägga till en jävla massa bilar nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker inte om Rockstars tystnad och tycker utvecklingen av Online går segt faktiskt. Sen gillar jag inte heller att fuskarna inte blir straffade.

Tycker det passar sig att vara tyst inför release. Men nu när spelet är ute borde dom släppa lite mer info om vad som är pågång. Vill verkligen ha mer content nu, börjar bli lite små tråkigt och pengar tar tid att få (Vägrar att fuska).

Varit lite småsugen på att köpa pengar men känns lite som "varför ska jag lägga mer pengar när spelet aldrig får det som lovats". Blir att vänta ett tag till och se om rockstar faktiskt ger oss något snart.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker inte om Rockstars tystnad och tycker utvecklingen av Online går segt faktiskt. Sen gillar jag inte heller att fuskarna inte blir straffade.

Tycker det passar sig att vara tyst inför release. Men nu när spelet är ute borde dom släppa lite mer info om vad som är pågång. Vill verkligen ha mer content nu, börjar bli lite små tråkigt och pengar tar tid att få (Vägrar att fuska).

Varit lite småsugen på att köpa pengar men känns lite som "varför ska jag lägga mer pengar när spelet aldrig får det som lovats". Blir att vänta ett tag till och se om rockstar faktiskt ger oss något snart.

Blev lite gnällig för nån dag sen över xp och pengarna. Man får ju typ inga pengar och xp vid race och uppdrag.

Och de hade ju tagit bort sälja din bill buggen.

Men nu finns det ett nytt sätt, man kan fortfarande sälja bilen. Faktum är att det går snabbare nu.

Gick från 1.7 miljoner till 6.7 miljoner igår. Skall stoppa vid 20 miljoner tror jag.

Har pansarvagn, 10 bästa bilarna och ska köpa ett par helikoptrar med.

Och vi "fuskare" blir straffade. Ett roligt straff, dock ett straff. Vi blir bad sport. Men det balla är att man kommer in på allmän server. Kan bara inte delta i spel.

Så jag och några vänner skall starta fullskaligt krig, vi kommer ändå vara bad sport så inget mer kan ju hända.

Förvånad att man inte hamnar på servrar med bara bad sport faktiskt.

Sen vill jag ge dig ett tips, majoriteten av spelarna fuskar, de har pansarvagnar och mycket pengar. Igår härjade 4 vagnar inne på servern där jag var. Tror du att de köpt det med icke fuskade pengar?

Snart kommer folk flippa ut helt, och nya spelare har inte en chans att nå högre level eller kunna köpa feta bilar utan att betala rockstar, med dagens system där man tjänar småsummor. Hur ska du få ihop en miljon?

Om du inte fuskar kommer du att bli totalt överkörd snart, och vad tror du händer när aktierna släpps? Vi med stålar kommer att investera miljontals kronor, direkt, dag 1.

Fungerar aktierna som riktiga kommer de bli asdyra efter ett litet tag och ni utan pengar, kommer att få fortsätta vara fattiga eftersom ni inte kommer ha råd med mer än ett par aktier. Kanske...

De kommer bildas grova klyftor, men visst så är det på riktigt med och det kanske är meningen. Men i den digitala versionen av livet, skall jag tillhöra toppenskicktet och och leva la dolce vita... :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om du inte fuskar kommer du att bli totalt överkörd snart, och vad tror du händer när aktierna släpps? Vi med stålar kommer att investera miljontals kronor, direkt, dag 1.

Fungerar aktierna som riktiga kommer de bli asdyra efter ett litet tag och ni utan pengar, kommer att få fortsätta vara fattiga eftersom ni inte kommer ha råd med mer än ett par aktier. Kanske...

De kommer bildas grova klyftor, men visst så är det på riktigt med och det kanske är meningen. Men i den digitala versionen av livet, skall jag tillhöra toppenskicktet och och leva la dolce vita... :D

Haha, du kommer klanta bort alla dina pengar dag ett...

Man köper inte aktier när de är dyra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, du kommer klanta bort alla dina pengar dag ett...

Man köper inte aktier när de är dyra.

Nej, jag kommer ha mycket pengar och kommer satsa 1/3 av dem.

Och nej, de kommer inte sjunka om det fungerar som riktiga aktier förstår du väl?

Om folk köper aktier för miljoner kommer efterfrågan öka, vilket innebär att priset ökar och det kommer att finnas en ganska hög lägstanivå. Och det är den jag inte tror folk som inte duktigt mycket pengar kommer ha råd med.

Men det är vad jag tror...

Takietoast; Hur gick det med bilen jag gav dig? Fungerade det?

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, jag kommer ha mycket pengar och kommer satsa 1/3 av dem.

Och nej, de kommer inte sjunka om det fungerar som riktiga aktier förstår du väl?

Om folk köper aktier för miljoner kommer efterfrågan öka, vilket innebär att priset ökar och det kommer att finnas en ganska hög lägstanivå. Och det är den jag inte tror folk som inte duktigt mycket pengar kommer ha råd med.

Men det är vad jag tror...

Takietoast; Hur gick det med bilen jag gav dig? Fungerade det?

Åh……………. det var exakt den här typen av diskussion jag hade med gta_johan angående aktiehandel……………………

VARFÖR skulle någon köpa aktier när det är en relativt hög lägstanivå??????????? Du tjänar inga pengar på att köpa en aktie som är mättad, du tjänar pengar på att köpa en aktie billigt och sälja den dyrt. Vad som avgör hur mycket värd aktien är bestäms visserligen av hur stor efterfråga aktien har men det är ingenting du kan förutse, BAWSAQ kommer med all sannolikhet vara kopplat till events in-game på samma sätt som marknaden i singel player är kopplad till events vilket betyder att om du vill tjäna pengar kommer du behöva göra på samma sätt som i singel player fast i en online-baserad miljö, alltså att du måste ta hjälp av dina polare för att driva upp värdena och att du eventuellt kan ha motstånd av andra spelare som försöker driva upp värdet på en konkurrents aktie.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vice. Dom släpper inte Aktiemarknaden innan alla dina pengar är borta ska du se. Straffet kommer, och hoppas det är hårt.

Jag har 17 miljoner, mina pengar kommer inte ta slut. Och det finns inga "straff".

Det ändå som finns är bad sport, och det är ett skämt av många anledningar:

För det första så kan man ändå vara inne på allmänna servrar, och att du inte kan spela uppdrag eller race är skitsamma. Man har redan kört alla och nu ger de varken pengar eller xp så av vilken orsak skulle man vilja spela dem?

För det andra så finns det inget annat straff som de kan eller skulle kunna få utdela då det inte finns några juridiska bindande regler jag godkännt att jag skall följa.

Och för det tredje så är detta GTA. Spelet där man skall vara en gangster och härja. Vad fasen skall man ha sprängmedel till om man inte får spränga bilar? Detta med att få bad sport för att man förstör andras bilar är ett dåligt skämt. Man borde permanent kunna förstöra bilarna, överfalla andra spelare och råna dem på var enda krona de har.

Allt handlar om pengar för rockstar, de vill att man köper pengar från dem som du sen kan använda i spelet. 200$ för 1,2 miljoner digitala miljoner. Vem FAN betalar det?

De har sänkt vinstpengarna så mycket nu att du ALDRIG kommer kunna köpa en riktigt dyr bil om du inte betalar för pengarna. Tycker du det är rätt av dem?

Jag tycker inte det, och det är därför jag tar det jag anser vara mitt.

Du kan ju själv räkna ut den absurda summa jag skulle behövt betala för de 17 miljonerna jag har nu.

200$ för 1.2 miljoner...

Tillåt mig skratta...

Vill höra om nån är med imorgon. Jag kommer passera level 100 ikväll sen är det dags...

Jag och en kompis har var och en utrustat oss med följande: 17 miljoner dollar, 1 pansarvagn, en attackhelikopter, och alla vapen uppgraderade till max.

Imorgon kväll gäller det, då skall vi starta krig med alla andra.

Vi kommer att bli bad sport, men man är ändå på allmän server, vilket gör detta till det ultimata tillfället, man är alltså fri att göra vad man vill.

Så vill någon vara med och kriga?

Helst skall ni ha pansarvagn eller helikopter eller båda, men vi behöver även fotfolk, och ni kan låna pansarvagnar av oss. Det är ingen väntetid om den skulle förstöras utan vi spawnar bara en ny direkt.

Vi kommer att hoppa runt från server till server och härja.

Garanterat kommer vi stöta på motstånd, då jag själv sett flera pansarvagnar härja omkring samtidigt. Förhoppningen är att folk svarar med samma mynt och vi delar upp oss i lag och sedan krigar utav bara helvete.

Behöver ni hjälp med att skaffa ett par miljoner så hör av er. Ge mig valfri bil så uppgraderar jag den till er, sen säljer ni den med bil-buggen.

Förslagsvis använder ni Dominator eftersom den mig veterligen genererar mest pengar: 119000$ per försäljningstillfälle. Sälj den 12 ggr så har ni en pansarvagn.

2 minuter per försäljning så ni gör ca en miljon var 10:e minut.

Går online ca 21:30 idag om ni vill vara med och grinda lite eller om ni vill ha hjälp med era bilar... =)

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alla har pansarvagnar, tror ni verkligen att de inte fuskat?

Du har inte tänkt på att det skulle kunna vara så att du paras ihop med sånt folk som har lika mycket pengar och andra resurser som du, dvs idiotmycket pengar och toppfordon, vilka de inte kunnat skaffa utan fusk? Att totalt kunna förstöra någons fordon ser jag ingen som helst glädje i, varför ska man då göra sig ansträngningen att modifiera sitt fordon och lägga ned hur mycket tid som helst på att få en perfekt bil, när första jävla idiot kommer förstöra den totalt så fort man är runt hörnet? Evigheter att spela ihop pengar, kanske $600,000, en halvtimmes modifiering och väldigt mycket eftertanke, bara för att du ska ha något att skjuta på? Vad fan är det roliga i det? :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså Vice, vad är det roliga med att ha ett spel och sedan fuska sig till allt det bästa. Vad gör man sen? Som du gör och bara åker och förstör för andra? Snälla ta ut din skiva bara och bryt den.

Sen att det är GTA, ja det är gta och det gäller att vara kriminell, men att fuska online är alltid lika fittigt. Det är som att säga "Ahh men vadå, det är CS och jag är terrorist. Terrorister förstör saker och härjar, därför använder jag AIMBOT och wallhack".

Lägger nog spelet på hyllan ett tag och väntar på ny content och hoppas alla fuskare blir bannade snart, alternativt ihop slängda med alla andra äckel så vi som spelar spelet kan göra det i lugn och ro.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...