Jump to content

GTA Online


DizzY
 Share

Recommended Posts

Grå online ska släppas nu kl 13 men redan nu finns de ute på 360 och även jag laddat just nu ner de på ps3an.

Vi ses där ! Mitt psn: Dizzy_

Edit: gjort min karaktär nu. Jävligt udda system i hur man skapade :s hursomhelst så kommer jag inte vidare nu. Står bara att jag failade att joina gta online :s

Edit 2, nu gick de ! Har ni problem så gå in genom statt menyn o välj solo läge därifrån.

Redigerad av DizzY
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Grå online ska släppas nu kl 13 men redan nu finns de ute på 360 och även jag laddat just nu ner de på ps3an.

Vi ses där ! Mitt psn: Dizzy_

Edit: gjort min karaktär nu. Jävligt udda system i hur man skapade :s hursomhelst så kommer jag inte vidare nu. Står bara att jag failade att joina gta online :s

Edit 2, nu gick de ! Har ni problem så gå in genom statt menyn o välj solo läge därifrån.

Jag har också skapat min karaktär, det tog ett tag innan jag fattade hur systemet med far- och morföräldrar fungerade, haha!

Har inte lyckas ansluta till något onlinespel däremot, jobbar på det!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har kommit fram till starten på första racet två gånger och en gång har det hängt sig under introfilmen. Resten av gångerna har jag inte ens kommit så långt. De gångerna som introfilmen faktiskt har hoppat igång har jag dock varit en skallig brud med hörselkåpor. Känns som den här launchen är ungefär lika bra som en påse skit.

Redigerad av Lajnux
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...