Jump to content

GTA Online


DizzY
 Share

Recommended Posts

Jag läste något om att det råkat finnas en begränsning för antalet möjliga samtidiga spelare på PSN, vilket nu är åtgärdat. Det ger ju ingen tröst till de överbelastade servrarna, men att en maxgräns överhuvudtaget fanns är ju mysko. Får kolla hur det går för mig, jag har fått min gubbe och sparat den men den hänger sig vid första racet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har fungerat suveränt för mig hela dagen. Är rank 12 för stunden. Lite smått irriterad på att jag har lagt ner pengar för både tracker och försäkring på två bilar som sedan försvunnit efter att jag har gjort ett uppdrag. Finns inte på kartan och numret som man ska kunna ringa om bilen är stulen/förstörd/borttappad finns inte längre i telefonen. Funderar på att köpa ett garage och se om dem ploppar upp där.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har fungerat suveränt för mig hela dagen. Är rank 12 för stunden. Lite smått irriterad på att jag har lagt ner pengar för både tracker och försäkring på två bilar som sedan försvunnit efter att jag har gjort ett uppdrag. Finns inte på kartan och numret som man ska kunna ringa om bilen är stulen/förstörd/borttappad finns inte längre i telefonen. Funderar på att köpa ett garage och se om dem ploppar upp där.

Lika för mig, dock bara gjort det med en bil.. Vill inte slösa pengar på en till om den ska försvinna. Om du hittar nåt sätt som fixar det, säg till :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Visst spökar Online litegrann nu, eller är det bara jag?

Jag hade inga problem för drygt en timme sen men det kanske uppstod efter att jag drog. På tal om spökande, en snubbe satte en bounty på mig i förmiddags men trots att jag har blivit dödad två gånger så kommer den tillbaka varje gång jag byter server.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Verkar vara nere igen, jag kom online men var helt själv så kunde inte göra något, känns som dom släppt en halvfärdig produkt faktiskt. När det väl funkar så är det grymt.

*edit* har kollat runt lite, verkar som alla har hamnat i solo mode idag.

Redigerad av Kiedis
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Coil Voltic är sjukt underskattad i races. Alla tuffa killar som kör med sina glänsande Adders har inte en chans mot mig i de snäva kurvorna B) B) B) B)

Förresten så verkar dagens problem vara lösta, för er som inte kunnat spela.

Redigerad av Mark
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

(:!!!:) RANT-VARNING (:!!!:)

Alltså, GTA Online har verkligen lämnat en dålig smak i munnen. Det har snart gått en vecka och jag börjar bli riktigt frustrerad över hur ostabilt onlineläget har varit. Jag menar, releasen av Diablo III och SimCity var värdelösa, men nu har vi passerat den gränsen. Varje dag som går så blir jag allt mer otaggad på GTA Online, känns verkligen som en halvdan beta just nu. Visst, Rockstar kanske är lite ovana när det kommer till en sån här stor publikstorm till onlineläget, men nu börjar det nästan bli för mycket.

Om de inte löser det här under nästkommande vecka så vet jag inte vad jag gör, lägger väl mest troligt spelet på hyllan ett bra tag framöver..

Redigerad av Mark
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är ju bara frustration. Självklart suger det att det inte funkar, men är spelet bra så är det bra, och det är jävligt bra! När det väl funkar är det hur kul som helst!

Bara för att det inte funkar i början ska man ju inte bojkotta något som kan vara så bra i framtiden bara det fungerar!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kan tycka att GTAO känns lite innehållsfattigt i freeroam. Cappa p13 och råna småbutiker blir tråkigt ganska fort.

Du är bara bitter för att din mic inte funkar! ^_^

Näe men jag håller med, många fler coop-missions så som bil-"beställningar" o hitman jobb skulle uppskattas.

Eller varför inte kapa en lastbil medans den kör på motorvägen?

En person kör bil, och passageraren ska ta sig upp på lastbilen, och sen kan man utveckla det än mer.

Redigerad av Wu Zi Mu
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...