Jump to content

GTA Online


DizzY
 Share

Recommended Posts

GTA ONLINE FÖR PS3 ONLY

Grymt crew, lirar mycket missions som ger bra med $$$ 25k per mission.

Lirar även andra roliga saker, och är grymt taggade till nya patchen där vi ska råna banker!

Låter det intressant, tveka inte att joina!

Svårt att tro att sån här spam är okej här :ermm:

Redigerad av Wu Zi Mu
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har väldigt svårt att få folk att köra street races. Om jag hittar nåt är det oftast bara max tre spelare som är med. Finns det inget sätt att välja ett race och sedan få spelet att hitta en server där folk kör det racet?

Du kan välja färdiga race Rockstar gjort med Quick Job från telefonen, alternativt Pausa > Online > Job > Join/Host Job > Races.

Impromptu Street Races är mer som en kul grej man kan göra i freemode och man får inte speciellt mycket cash för dem heller, men de kan vara galet skoj eftersom att de är i freemode så kan du stöta på andra spelare som är i en polisjakt, eller så kanske någon annan som inte är med i racet får för sig att jaga någon av dem som är med i racet med ett jetplan. Så yeah. De är inte så seriösa och är mest för skoj.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fill me in, vilken glitch?

Finns en penga glitch du kan göra. Du gör massa steg som går ut på att åka in i LS customs och senare går runt i menyer och hålla på.

Glitchen gör att du kan sälja bilen du kört in, om och om igen. Måste vara din egna bil. Du får så mycket du kan sälja den för och max är 50K.

Folk har suttit och spam sålt sin bil så dom får upp miljontals men pengar.

Tycker rockstar kan se vilka som har gjort glitchen eftersom det står i konto historiken.

Dock har rockstar patchat den nu tror jag, vet att dom vet om att den finns iaf.

Redigerad av VaXXoR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej!

Nån som vill spela, just nu! Ingen verkar vilja spela med mig. =(

Alltså...jag vet inte vad du gör ibland, har tackat ja till 2 jobb du bjudit in mig på idag och när jag kommer in så går du ur, när jag bjuder in dig så händer inget alls.

Det har vart lite svagt intresse på sistone för crewet verkar det som, iaf på PS3-sidan, vet inte hur ni Xboxare har det. Kör ni med andra crew också eller? Kan själv erkänna att jag inte vart inne på ett par dagar, tappade lite intresse när vapen och grejer försvann för mig, men nu efter senaste uppdateringen verkar ju allt ha ordnat sig.

Ibland ser man ju lite folk inne, vad sägs om att dra ihop en kväll där så många som möjligt är med?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså...jag vet inte vad du gör ibland, har tackat ja till 2 jobb du bjudit in mig på idag och när jag kommer in så går du ur, när jag bjuder in dig så händer inget alls.

Det har vart lite svagt intresse på sistone för crewet verkar det som, iaf på PS3-sidan, vet inte hur ni Xboxare har det. Kör ni med andra crew också eller? Kan själv erkänna att jag inte vart inne på ett par dagar, tappade lite intresse när vapen och grejer försvann för mig, men nu efter senaste uppdateringen verkar ju allt ha ordnat sig.

Ibland ser man ju lite folk inne, vad sägs om att dra ihop en kväll där så många som möjligt är med?

VA?

Jag har inte hoppat ur ett ända uppdrag jag invitat till idag. Det måste varit fel då.

Såg din invite nu i slutet, men har kört uppdrag hela kvällen som sagt.

Imorgon vid 20:00? =)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

VA?

Jag har inte hoppat ur ett ända uppdrag jag invitat till idag. Det måste varit fel då.

Såg din invite nu i slutet, men har kört uppdrag hela kvällen som sagt.

Imorgon vid 20:00? =)

Mycket möjligt att något kan gått fel, ex uppdraget Top fun eller vad det heter, du bjöd in, jag tacka ja, sen laddas allt som vanligt, sen står det "left" på dig.

Men som sagt, klart det kan ha hänt nått.

Inte helt omöjligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mycket möjligt att något kan gått fel, ex uppdraget Top fun eller vad det heter, du bjöd in, jag tacka ja, sen laddas allt som vanligt, sen står det "left" på dig.

Men som sagt, klart det kan ha hänt nått.

Inte helt omöjligt.

Ja, för ta topfun, det är mitt favorit misson. Jag satt och väntade i 20 minuter, innan nån kom.

Men jag lämnade aldrig

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...