Jump to content

GTA Online


DizzY
 Share

Recommended Posts

Nu har jag rensat tråden på diverse skit.

Att vuxna män fuskar i ett onlinespel är höjden av tragikomik, men om ni nödvändigtvis MÅSTE göra det diskuterar ni det isf i fusktråden; INTE här! Jag spelar inte Online själv men inser att det är störande för seriösa spelare när fuskande pajasar sitter här och bräker om sina bravader.

Trollet Vice får en varning. Mer tjafs, i den här tråden eller andra, och det blir en hybernate.

Back on topic.

Redigerad av Umberto
  • Gilla 6
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu har jag rensat tråden på diverse skit.

Att vuxna män fuskar i ett onlinespel är höjden av tragikomik, men om ni nödvändigtvis MÅSTE göra det diskuterar ni det isf i fusktråden; INTE här! Jag spelar inte Online själv men inser att det är störande för seriösa spelare när fuskande pajasar sitter här och bräker om sina bravader.

Trollet Vice får en varning. Mer tjafs, i den här tråden eller andra, och det blir en hybernate.

Back on topic.

Trollet Vice. Det är patetiskt att forumet blivit så tragiskt att man inte kan diskuetra saker med människor som har olika åsikter. Du borde plugga på reglerna eller förtydliga dem om du nu vill att det skall följas enligt dina påhittade riktlinjer. Jag har följ reglerna, och pratat onlineprat. Och så¨länge du eller någon av de andra moderatorna inte sätter upp tydliga riktlinjer kommer jag att fortsätta disktera onlinespelet precis som man skall enligt topictiteln.

Skall jag disktera fusk, gör jag det i fusktråden precis som alla andra.

Du får lära dig skillnaden...

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Trollet Vice. Det är patetiskt att forumet blivit så tragiskt att man inte kan diskuetra saker med människor som har olika åsikter. Du borde plugga på reglerna eller förtydliga dem om du nu vill att det skall följas enligt dina påhittade riktlinjer. Jag har följ reglerna, och pratat onlineprat. Och så¨länge du eller någon av de andra moderatorna inte sätter upp tydliga riktlinjer kommer jag att fortsätta disktera onlinespelet precis som man skall enligt topictiteln.

Skall jag disktera fusk, gör jag det i fusktråden precis som alla andra.

Du får lära dig skillnaden...

Trollande är förbjudet enligt regel 1.2:

§1.2 Spam

Spam är förbjudet. Till spam räknas bland annat inlägg som upprepas i masstal, offtopic-inlägg eller inlägg och trådar som skrivs för att irritera eller förstöra för andra.

Det är uppenbart att många av dina inlägg inte har något annat syfte än att fiska efter reaktioner eller irritera andra. Klassiskt trollbeteende.

Och seriöst nu, ON TOPIC! Minsta gnäll eller tjafs från din sida och du får en hybernate.

  • Gilla 5
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Underbar kväll.

Jag kom på att jag inte hade platinum färg på alla mina vapen så jag börjde med att köpa den färgen på alla vapen jag har. Hehe kostade en slant men det är det ju värt. Väl investerade pengar tycker jag.

Sen hade vi lite kul på servern. Mötte en del motstånd idag faktiskt, en som var level 325 nått och de besvarade elden på ett bra vis. Sen var det nån liten level 12:a som började kaxa så honom fick vi sätta på plats ett tag...

Avslutade sedan kvällen med att köra några race med takietoast från forumet.

Riktigt trevlig kväll

Redigerad av Vice.
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spelet har totalt vänta för mig.

Det är så sjukt kul nu. Över många verkar ha fått detta i julklapp och det är riktigt mycket folk inne. Spelade precis med min kompis och vi var som vanligt de högsta hönsen.

Så var det 2 killar som ville ha ett plan.

Men vi äger luftrummet och tillåter inga takeoffs utan en förfrågan till oss först.

Först landade jag på deras plan med helikoptern så vingarna knäcktes precis när de skulle lyfta.

Andra gången sprängdes planet när jag landade på dem.

Och min komps körde buzzer och hindrade dem med den.

Men de här snubbarna gav sig inte. Vi har hållit på i flera timmar och hindra dem. Ibland lät vi dem lyfta innan vi plocka ner dem. Men det roliga var att stämningen var på topp från deras sida med. De sköt ner oss ibland (men vi tog inte i så mycket då) och vi gav igen etc...

Sjukt kul. Nån mer som vill spela med oss höglevlare och köra lite med de nya?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Älskar snön <3

Den ser riktigt bra ut på gräs och sten/berg. Ganska dålig på asfalt dock. Trist att det inte är några julspår, och att draw / detail distance samt saker som stängsel buggar rejält. Men trots det tycker jag att det är helt underbart. Rejäl julstämning, och man ser världen med nya ögon. :)

0_0_1255306_0.jpg

0_0_1255306_1.jpg

0_0_1255306_2.jpg

0_0_1255306_3.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den ser riktigt bra ut på gräs och sten/berg. Ganska dålig på asfalt dock. Trist att det inte är några julspår, och att draw / detail distance samt saker som stängsel buggar rejält. Men trots det tycker jag att det är helt underbart. Rejäl julstämning, och man ser världen med nya ögon. :)

Jo det håller jag med om, har även sett att vissa saker som träd, elstolpar och annat kan vara genomskinliga. Men ändå, nice att det finns ett snötäckt LS. Hoppas uppdateringar kommer på det också :)

Redigerad av VaXXoR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

är snön borta eller måste man göra något för att få de? hann aldrig pröva de när de skrevs om de här, men fick ett medd på spelet att de skulle va där till den 5e januari, men mitt los santos ser likadant ut som förut, no snow :(

Mitt var sent nån dag. Logga ut och igen så lär det vara där. Bara störigt dock

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

är snön borta eller måste man göra något för att få de? hann aldrig pröva de när de skrevs om de här, men fick ett medd på spelet att de skulle va där till den 5e januari, men mitt los santos ser likadant ut som förut, no snow :(

Kläderna finns till 5e Januari. Snön fanns bara juldagen/annandagen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Efter att ha lagt online på is ett tag tänkte jag ta upp det ikväll, har inte spelat sen mitten av november typ, hur efter ligger man? jag har läst om bountys på flera miljoner vilket betyder att folk måste ha rätt mycket pengar? och att folk kör runt med tankar osv.

Detta var faktiskt en av anledningarna till att jag la ner det, folk överdrev hela tiden, man kunde inte gå en meter utan att någon försökte skjuta en, uppdragen man gjorde var dom samma hela tiden.

Sen tycker jag inte Rockstar har skött om online speciellt bra, noll info, dom säger att det här och det här ska komma, men inget händer, tex hur länge har vi inte väntat på heist i online?

Jag ska ge det en ny chans ikväll, men hoppas mer på en DLC i sp än halvdana uppdateringar i online.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...