Jump to content

GTA Online


DizzY
 Share

Recommended Posts

Det är det där som gör att man kan skapa egna uppdrag va?

När skall det släppas?

Det är inte bekräftat när den kommer ut men möjligtvis någon gång i December. Senast Januari skulle jag gissa. Känner mig rätt säker på att antingen Heists eller Content Creator kommer i December, om inte båda!

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bara för att ni stör er på hur Vice spelar spelet, eller vad det nu är som stör er, så är det väldigt mycket mellanstadienivå över att sitta och dryga er och ivrigt plusa varandra. Bättre kan ni! Om inte ni pallar sammanfatta information från länkar finns det säkerligen andra som gärna gör det, det sista det här forumet behöver är färre poster.

Intressant för övrigt hur påläst du är kring engelska som språk, och hur dyslexi fungerar, Joe Dirt.

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan man ge pengar till andra spelare?

Njaa...

Du kan låta någon råna dig 5000 max.

Du kan ge pengar till den som var med dig på senaste jobbet.

Du kan sätta bunty på max 10 tusen och låta den som ska få pengarna skjuta personen

Och du kan "fuska" och ge bort en miljard eller mer om du kan hacka och ha dig...

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag och en annan adlig kompis till mig återände idag. Det var det roligaste spelet hittils.

Det fanns en av pöbeln som hade fuskat sig till en tank, och han kännde sig som en kung. Körde omkring och härjade. Så vi stack och hämtade en Cargobob och lyfte helt sonika upp snubbens pansarvagn, med honom i och flög t och droppade honom i havet. Hahahah ni skulle hört skriken i micken. Underbart!

Sen körde vi det vanliga fyllde fraktplanet med lite tanks, bilar och mc och droppade dem över spelare. Hahaha

Tråkigt att man missade detta. Men jag skulle upp och ta bussen till jobbet vid 05.00.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tråkigt att man missade detta. Men jag skulle upp och ta bussen till jobbet vid 05.00.

Ber om ursäkt att jag inte hjälpte dig. Jag höll på att fixa en grej sen när jag var klar så hade du loggat ut. Sen såg jag inte ditt meddelande. =/

Ikväll? Vi kör direkt när du kan. Jag är online vid vanlig tid.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ber om ursäkt att jag inte hjälpte dig. Jag höll på att fixa en grej sen när jag var klar så hade du loggat ut. Sen såg jag inte ditt meddelande. =/

Ikväll? Vi kör direkt när du kan. Jag är online vid vanlig tid.

Det är lugnt. Man kan inte vara tillgänglig jämt. Får se. Tjejen kanske pluggar i kväll, alt, alla ska städa. Inkl. mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...