Jump to content

Vad har du för signaler på telefonen?


Kebab
 Share

Recommended Posts

Minns ni när man var 14 och en cool ringsignal var det bästa som fanns? Jag har trillat tillbaka i det där igen.

Min ringsignal:

(Börjar spela på det stycke som jag har klippt ut)

SMS-signal:

mobilasektionenSMS.mp3

Även denna har jag klippt själv, tar för givet att Jamba snart lägger vantarna på den och tar all credd.

Alarmsignal:

Jävligt mysig att vakna till!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alla mina signaler är vanliga standardgrejer, förutom min väckarklocka. Jag vill vakna upp med ett ryck. Gärna lite rädd.

Den här låten för mig, beskriver hur obehagliga ryssarna är. De är så otroligt många, de är farliga, de struntar i ifall de dör eller lever. Och det spelar ingen roll vad som än händer, för du. kan. inte. stoppa. ryssen. Och de vet om det!

http://www.youtube.com/watch?v=_0OkQpYYCDs

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ringsignalen är för stunden "Whoomp There It" med "Tag Team". 47 sekunder in i den här videon startar den.

Sms-signalen är någon mysig stardardsignal.

Alarmsignalen är en sjukt mysig låt (Praan med Garry Schyman). Vaknar mycket bättre nu för tiden. För någon månad sedan hade jag Trololo och var arg varje morgon jag skulle gå upp till ljudet av den.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Usch, ja. Har den som alarmsignal och hatar den mer och mer för varje morgon jag tvingas höra den.

Hahaha, precis samma här! Det värsta är att min kompis har den som ringsignal, blir helt galen när det ringer.

Edit:

T: Jag har nån Red Hot Chillipeppers-låt, det var första bästa jag hittade på Cydia och jag har inte orkat ändra sen dess.

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alla mina signaler är vanliga standardgrejer, förutom min väckarklocka. Jag vill vakna upp med ett ryck. Gärna lite rädd.

Den här låten för mig, beskriver hur obehagliga ryssarna är. De är så otroligt många, de är farliga, de struntar i ifall de dör eller lever. Och det spelar ingen roll vad som än händer, för du. kan. inte. stoppa. ryssen. Och de vet om det!

_0OkQpYYCDs

Detta hedrar dig. Den Slaviska Kvinnans Avsked är den mäktigaste marschen som finns, det är marsch-marschen.

Min ringsignal är ouvertyren till stjärnornaskrigtemat. SMS-signalen ljuder "Captain, incoming message!" - Spock, Star Trek och jag vaknar upp till uppmuntran.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...