Jump to content

Svinfluensan


P-C
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 428
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hur gick det med dom fallen som var i Sverige? Har inte varken hört eller läst så mycket om det nu.

Har för mig att vi hade ett bekräftat fall i Sverige. En tjej som återhämtade sig på bara ett par dagar, hon beskrev det som en lindrig influensa.

Redigerad av felshoe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har för mig att vi hade ett bekräftat fall i Sverige. En tjej (har jag för mig) som återhämtade sig på bara ett par dagar, hon beskrev det som en lindrig influensa har jag för mig..

Ah, ja för nu har i alla fall inte jag hört mer om det.

Dock blev jag lite så för både mamma,pappa och min bror har blivit förkylda, visst bara förlylning men jag är som jag är, blir alltid orolig när det är något.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 months later...
sorry för bump

Så var den här saken över, ingen har skrivit här på flera månader så saken är klar

Idag bryr sig ingen i "den nya influensan"

Det var allt

ha en skön sommar utan influensa

Var det inte någon från Harry Potter som fått svininfluensan? Så, någon bryr sig väl egentligen.

Faaast, jag ser det mer som en positiv sak.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var det inte någon från Harry Potter som fått svininfluensan? Så, någon bryr sig väl egentligen.

Faaast, jag ser det mer som en positiv sak.

Haha, tror han som spelade Rons karaktär fick det och det var därför allt blev försenat, men vem vet det är ju bara vad median säger!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

sorry för bump

Så var den här saken över, ingen har skrivit här på flera månader så saken är klar

Idag bryr sig ingen i "den nya influensan"

ha en skön sommar utan influensa

Var det inte någon från Harry Potter som fått svininfluensan? Så, någon bryr sig väl egentligen.
Haha, tror han som spelade Rons karaktär fick det och det var därför allt blev försenat, men vem vet det är ju bara vad median säger!

Jag hörde att den blev försenad för att fler går på bio under sommaren. Men det stämmer, Rupert Grint fick svininfluensa. Jens Lekman likaså. Och Smittskyddsinstitutet och Socialstyrelsen beräknar att 400 000 svenskar som inte är kända får den i höst.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var lite orolig efter Sonisphere eftersom jag hade ont i kroppen, huvudet, hade rethosta och blev jävligt illamående vid skitning men som tur var det gick över efter några dagar. Tänkte att det sprids nog lätt på festivaler och dylikt. Som tur är känner jag ingen heller som drabbats av den.

Festivalsjuka =\= Svininfluensa

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...