Jump to content

Beat this!


Henkibojj
 Share

Recommended Posts

Jag har så totalt värdelös kondition alltså.. Men tack för omtanken.:mf_doof:

Edit: Kom precis på att vi gjorde det där på naturkunskapen! :( Jag minns inte vad jag fick, men siffran "5.8" kom upp direkt i huvudet. :hmm:

Det kan mycket väl vara sant. Då kan jag vara klad hest då jag slog dig med 0.5 (vad-det-är-för-enhet) :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 350
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Och Henkibojj ser ju dessutom rätt vältrånad ut, om man dömer av filmerna i förstaposten.

Muskler har jag gott om, men det är just bara muskler och ben på introvideosarna. Sen dess har jag hft som mål att gå upp ca sju kilo och lyckats med fyra och ett halvt. Man kan inte få snygg kropp utan att väga tillräckligt, och där har jag haft att ta igen under väldigt lång tid. Precis innan jullovet var jag IMO förbannat snyggt tränad men sen dess har jag inte rört mig ett dugg. Vet att det kommer bli bättre till skolstarten så jag lägger väl upp en bild :D Enda problemet är att det kommer se jävligt bögigt ut :mellow:

Min spänst är dock jäkligt nice och har varit i många år. Jag tror det beror på att jag cyklar i ur och skur, just därför fick jag ju 9/9 på konditionstestet också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Nu har jag varit i replokalen och när brorsan smet ut i åtta minuter för att hämta resten av gänget passade jag på att clipsa upp mobilen i ett eluttag bredvid. Allt är improviserat och med den tidsbrist jag hade kunde jag inte göra mycket annat än att köra på. Skrälligt ljud blir det ju förstås, men vad begär ni? :)

DRUMBATTLESVAR TILL WEENER

Improvisationer med pukor, dubbelstamp, cymbaler och lite hihat/ride-tricks. I början och lite återkommande kommer Painkiller-introt, men det hörs inte. Har inte övat på det dessutom.

Jag diggar 01:48-01:55 och 02:30-02:36 och 2:45 :P Dubbelcymbaler är alltid coolt, jag önskar de köpte en china.

Vid 04:50 börjar jag på ...And Justice For All-kompet (Youtube: 1:15), det är coolt och ser rätt häftigt ut :(

Leper Messiah, om ni hör det. (-> Originalet <-) Jag hann bara köra halva låten innan de kom, och då var det bäst att gömma kameran illa kvickt.

Vid tillfälle, om det ges, ska jag ta med min kamera och hoppas på bättre vinklar, kvalitet och ljud.

Och btw, om ni vet hur man roterar filmerna så säg till.

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur testar man det? Jag skulle absolut kunna tänka mig att "utmana dig" om jag bara hade en aning om hur man gör. Måste man ha nån häftig teknisk pryl?

Förlåt för sent svar, men man måste ha någon sorts teknisk pryl ja. Jag vet inte vad den kallas, men det vi hade var antingen en stor konstig tub som hade vatten i sig. Den skulle tydligen visa väldigt precist, men sedan hade vi även en mindre sak som liknade en kompass till sin form. Där blåste man in så mycket luft man hade i lungorna och så fick man se var visaren stannade. Dåligt förklarat, jag vet, men ja....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu har jag varit i replokalen och när brorsan smet ut i åtta minuter för att hämta resten av gänget passade jag på att clipsa upp mobilen i ett eluttag bredvid. Allt är improviserat och med den tidsbrist jag hade kunde jag inte göra mycket annat än att köra på. Skrälligt ljud blir det ju förstås, men vad begär ni? ^_^

DRUMBATTLESVAR TILL WEENER

Improvisationer med pukor, dubbelstamp, cymbaler och lite hihat/ride-tricks. I början och lite återkommande kommer Painkiller-introt, men det hörs inte. Har inte övat på det dessutom.

Jag diggar 01:48-01:55 och 02:30-02:36 och 2:45 ^_^ Dubbelcymbaler är alltid coolt, jag önskar de köpte en china.

Vid 04:50 börjar jag på ...And Justice For All-kompet (Youtube: 1:15), det är coolt och ser rätt häftigt ut ^_^

Leper Messiah, om ni hör det. (-> Originalet <-) Jag hann bara köra halva låten innan de kom, och då var det bäst att gömma kameran illa kvickt.

Vid tillfälle, om det ges, ska jag ta med min kamera och hoppas på bättre vinklar, kvalitet och ljud.

Och btw, om ni vet hur man roterar filmerna så säg till.

Hehe väldigt nice! Ska själv bara lära mig 1 del av den låten sedan så kan jag den på gitarr :naughty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...