Jump to content

Beat this!


Henkibojj
 Share

Recommended Posts

Är det verkligen något att skryta om? :confused:

Bara för att det är något fysiskt ansträngande gör det väl inte det mindre värt att nämnas än allt annat som det går bra att skryta om? Jag anser mig inte vara överdrivet stark i bänkpress och i annat liknande, men finner det rätt intressant att se vad andra tar i bänkpress då jag tränar det då och då iom hockeyn, lika som att jag tycker det är intressant att se annat som folk är bra på.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 350
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Bara för att det är något fysiskt ansträngande gör det väl inte det mindre värt att nämnas än allt annat som det går bra att skryta om? Jag anser mig inte vara överdrivet stark i bänkpress och i annat liknande, men finner det rätt intressant att se vad andra tar i bänkpress då jag tränar det då och då iom hockeyn, lika som att jag tycker det är intressant att se annat som folk är bra på.

Okej! Jag tar väl.. 40-50, kanske.

Ska testa nästa gång jag är i närheten av en.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, fräckt!

Lär mig Zelda´s lullaby på gitarr nu. Kanske slänger upp en film senare : >

Tack, och gör det! Vore kul att höra :naughty:

Najjs.Piano skulle jag vilja lära mig. Det är låter fint. Soft att spela klassiska låtar.
Det borde du! Själv är jag mer inne på nyskrivna låtar av japanska kompositörer, tydligen.

Imponerande! Som följd av att jag och några goda vänner håller på att spela igenom Ocarina of Time igen, har jag också börjat lära mig några Ocarina-låtar. Fantastisk musik, tidernas bästa spel. :confused:
Ooh, coolt - vilket instrument? Och jag håller verkligen med dig :naughty:

Skickligt! Men läskigt. Du ser inte alls ut som jag trodde att du skulle göra från sidan. Av att döma från hur du ser ut framifrån på alla bilder du postat, då. :)
Oh, tack! (: Och jag vet inte, men jag har nog rätt usel hållning när jag sitter vid pianot. Dessutom är jag en obotlig posör när jag ser en kamera :naughty:
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska ni tävla i benkpress så borde ju vikterna räknas i förhållande till sin egen kroppsvikt. Själv har jag i alla fall för 1-1,5 år sedan tagit 50kg (tror det var så) och då var min kroppsvikt dryga 48-50 kg

Ändra tråkigt att tävla i benkpress och så tränar jag inte nå mer :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska ni tävla i benkpress så borde ju vikterna räknas i förhållande till sin egen kroppsvikt. Själv har jag i alla fall för 1-1,5 år sedan tagit 50kg (tror det var så) och då var min kroppsvikt dryga 48-50 kg

Ändra tråkigt att tävla i benkpress och så tränar jag inte nå mer :w000t:

Nä. Bänkpress är roligare.

HÖHÖHÖHÖHÖHÖHÖHÖ

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

På nyår så klarade jag Trapped under Ice och Overkill på expert på trummor. Kan tillägga att jag hade druckit några glas whiskey för mycket också. Tyvärr så har jag inga bevis...

Men det är väl som de säger; det är lättade att spela trummor på hard/expert ifall man spelar trummor på riktigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

På nyår så klarade jag Trapped under Ice och Overkill på expert på trummor. Kan tillägga att jag hade druckit några glas whiskey för mycket också. Tyvärr så har jag inga bevis...

Men det är väl som de säger; det är lättade att spela trummor på hard/expert ifall man spelar trummor på riktigt.

Jag ligger etta på What I've Done på trummor på Expert.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...