Jump to content

Beat this!


Henkibojj
 Share

Recommended Posts

har ingen bild på detta(eller jag har ingen sladd som ska gå mella mobilen och datorn), men jag har iaf 3700 i sedlar... ine så märkvärt med det är en liten hög..

@ felshoe: var det senaste eller? vad hette bandet i så fall? hörde tävlingen på radion igår typ.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 350
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

har ingen bild på detta(eller jag har ingen sladd som ska gå mella mobilen och datorn), men jag har iaf 3700 i sedlar... ine så märkvärt med det är en liten hög..

@ felshoe: var det senaste eller? vad hette bandet i så fall? hörde tävlingen på radion igår typ.

Hade med mig 4500 i sedlar när jag skulle handla till kiosken förra veckan, kunde inte stänga plånboken :)

Jävla tjugor som tar massa plats

edit: iofs var inte allt mina egna pengar, ~2500 var nog.. får se vad jag har efter helgen, troligen 3-4000 i sedlar^^

Redigerad av GiZmo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dubbelpost ftw!

Liten hög :lol: Blev dock inte så mycket som jag hade hoppats.. Jäffla golfklubb som bjöd golfare på frukost och jäffla golfare som skippade frukosten men tog baugetten med sig ut på banan så att dom inte needade handla i kiosken >_>

55x 20

8x 50

18x 100

=

3300

Så spräckte inte -Razz-'s rekord men nära iaf ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

må så vara...

ska iaf köpa grejer for 1230 kr nu i veckan så..

Vad ska du köpa då?

men jag har ändå mer än dig :P

Men lol, vem bryr sig? :lol: xD

Jag har... 100% på GTA IV.

Nu ska vi se. Jag är säkert inte bäst här, men jag kan påbörja en liten del här.

Hur många special-edition/ box-set saker har ni? Alltså, då inte filmer som bara är vanliga "collectors edition" med extra extramaterial, utan faktiskt extra saker.

Jag har Franz Ferdinands album "Tonight" Special Edition Boxset. Jag har GTA IV Special Edition och jag har Halo 3 Legendary Edition.

3st olika allstå. Så, nu vill jag veta av mer. :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur många special-edition/ box-set saker har ni? Alltså, då inte filmer som bara är vanliga "collectors edition" med extra extramaterial, utan faktiskt extra saker.

Jag har Franz Ferdinands album "Tonight" Special Edition Boxset. Jag har GTA IV Special Edition och jag har Halo 3 Legendary Edition.

3st olika allstå. Så, nu vill jag veta av mer. :lol:

Half life 2 silver box!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Arne Weise tyckte att jag var söt när jag var liten. Detta är jag mycket stolt över. Att ha blivit accepterad av julvärdenas julvärd är stort. Mamma hade tydligen träffat honom när hon var ute med mig i barnvagn en gång.

Tbh har jag aldrig hört någon säga "de va en bra ful unge du har där" när de möter någon med barnvagn.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har en imponerande samling autografer, har dessvärre slarvat bort de flesta.

Eric Lindros, Wayne Gretzky, Arturs Irbes signerade hockeyklubba, Owen Nolans signerade hockeyklubba, Dodi Wood, Marcus Ragnarsson, med flera. Mm, jag var en hockeykille när jag var sex-sju år. På semester i San Francisco var vi på några träningar med San José Sharks, och jag sprang orädd och ivrigt fram till spelargången och frågade "Can I have your clubba?" till alla som gick förbi, inklusive typ materialförvaltaren.

De jag har på mitt rum tog jag bild på, Gretzky m fl ligger någon annanstans.

post-8685-1241990681_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Jag har kramat Peter Forsberg. :ph34r:

Fler bidrag till 'special edition'-deltävlingswhatever,niförstår:) !

Edit: Och när vi är inne på vad vi har gjort / vilka vi känner / whatever:

Min farmor är med i en kör/är körledare för en kör (tror jag) som spelar, någon typ utav musik. Whatever. Denna kör är (eller var) en utav Leif "Loket" Olssons favoritband. :o

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...