Jump to content

Beat this!


Henkibojj
 Share

Recommended Posts

Min farmor är med i en kör/är körledare för en kör (tror jag) som spelar, någon typ utav musik. Whatever. Denna kör är (eller var) en utav Leif "Loket" Olssons favoritband. :lol:

:lol:

Jag tycker ändå det är ganska imponerande att jag fick ihop 72,50 i växel(bara mynt) på några timmar under Finlandskryssningen. Någon som kan slå det? (GiZmos kioskverksamhet räknar inte. :) )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 350
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

:lol:

Jag tycker ändå det är ganska imponerande att jag fick ihop 72,50 i växel(bara mynt) på några timmar under Finlandskryssningen. Någon som kan slå det? (GiZmos kioskverksamhet räknar inte. :wub: )

Hahaha, hur...? :lol::)

Jag Sveriges coolaste rymd-gubbe-samling, jag känner Tony Cronstam. (Lite)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sitter på ett exemplar av Sparbanken Syds Markooli EJay Demo. :)

Jag tycker ändå det är ganska imponerande att jag fick ihop 72,50 i växel(bara mynt) på några timmar under Finlandskryssningen. Någon som kan slå det? (GiZmos kioskverksamhet räknar inte. :mf_doof: )

Spelade i en trombonkvartett i julas, 1200 (då endast mynten räknade, 1500 inklusive sedlar) drog vi ihop på två timmars verksamhet. :wub:

Redigerad av Jazz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...
  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...