Jump to content

Beat this!


Henkibojj
 Share

Recommended Posts

Crossen beter sig inte annorlunda från mobil till mobil... Så många kompisar jag har klarat ut spelet åt så har jag inte kännt den minsta lilla skillnad ^_^

Jo, det gör den. När man börjar tävla mot varandra i tid så, och vet exakt hur man ska luta crossen för att få mest fart framåt så märker man hur den reagerar olika från mobil till mobil.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 months later...
  • Inlägg 350
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Sådär. Weener borde sluta titta när låten är slut, sen börjar jag med annat >_< Nog för att det är snabbt och så, men det är en hel del klantigheter på slutet.

Jag hade en halvbra dissramssa skriven men jag hann inte med den. Kanske nästa gång.

Kicken borde däremot se åtminstone de sista sekunderna. :D

[youtube-old]vbNm_Au-h3s[/youtube-old]

(Processing video stod det när jag skrev detta, den kommer väl upp så småningom)

Nu drar jag från datorn innan jag blir lynchad. Bye bye på några dagar.

Well, bättre sent än aldrig antar jag.

Här är någon sorts svar på Henkis utmaning.

Det är ingen film, det är 100% improviserat och så vidare, så förvänta er inget mästerverk. Mer en kul grej.

DRUMBATTLE SVAR TILL HENKIBOJJ

http://www.speedyshare.com/580563362.html

Använder vanligt trumset, enbart en pedal plus en Cowbell.

Redigerad av Weener
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fattar inte. Vad är det för kroppsdel, och vad hände?

Det är på armbågen.

Vi höll på att tapetsera, jag står bredvid min bror som utan att jag vet det håller i en tapetkniv, min mamma påpekade att det såg jättebra ut och att hon inte såg en enda luftbubbla under tapeten. Jag tittar och ser en luftbubbla, varpå jag tänker gå ett steg frammåt och peka. Så, min arm och tapetkniven kolliderade. :P

Fast det var iofs inte farligt. Mest otur och klumpigt. Sytt blev det bara för att ärret skulle bli snyggare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När vi mätte vitalkapacitet hade jag 6.3. En väldigt hög siffra. Beat that allihopa (förutom mr_tobbe och kebab som kanske kommer i närheten).

Oj, vad är det?

edit: Aha - "Vitalkapacitet är en lungvolym som anger hur mycket luft en människa kan blåsa ut efter en maximal inandning. Vitalkapaciteten ger en uppfattning om lungornas volym och funktion, och varierar med kön, ålder och kondition. Vid lungsjukdomar minskar ofta vitalkapaciteten."

edit 2: Hur gör du bedömningen vilka som har bra lungor eller inte?

Redigerad av AngryAxel
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oj, vad är det?

edit: Aha - "Vitalkapacitet är en lungvolym som anger hur mycket luft en människa kan blåsa ut efter en maximal inandning. Vitalkapaciteten ger en uppfattning om lungornas volym och funktion, och varierar med kön, ålder och kondition. Vid lungsjukdomar minskar ofta vitalkapaciteten."

edit 2: Hur gör du bedömningen vilka som har bra lungor eller inte?

@edit2: Man kan träna upp sin vitalkapacitet så jag riktade mig mer mot de vältränade på forumet. Fast det kanske inte är något man tävlar i precis, så möjligen aningen felplacerad post från min del, men denna tråd finner jag trots allt bäst för det ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

@edit2: Man kan träna upp sin vitalkapacitet så jag riktade mig mer mot de vältränade på forumet. Fast det kanske inte är något man tävlar i precis, så möjligen aningen felplacerad post från min del, men denna tråd finner jag trots allt bäst för det ändå.

Ah, gotcha. Simpa spelar väl också fotboll i rätt hög klass, om jag inte minns fel? Sedan har jag de få gånger jag av misstag snubblat in och ut ur Hockeytråden sett folk skriva saker som fått mig anta att 'rätt många' spelar hockey. Och Henkibojj ser ju dessutom rätt vältrånad ut, om man dömer av filmerna i förstaposten.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nån gång kommer ett svar på Weeners trummande, jag gör det hest på riktiga trummor och då kan det ta några veckor tills jag får tillfälle. Men en del grejer var fatiskt rätt fräna, till exempel den där grejen du gör med virveln alldeles i början :(

Är lite sugen på att göra en remake av Painkiller-introt... :mf_doof:

[youtube-old]60Iv_kAjMLk[/youtube-old]

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ah, gotcha. Simpa spelar väl också fotboll i rätt hög klass, om jag inte minns fel? Sedan har jag de få gånger jag av misstag snubblat in och ut ur Hockeytråden sett folk skriva saker som fått mig anta att 'rätt många' spelar hockey. Och Henkibojj ser ju dessutom rätt vältrånad ut, om man dömer av filmerna i förstaposten.

Ja, precis. Sedan var mr_tobbe och kebab bara två exempel. Men jag är inte alls lika vältränad, möjligtvis halvvägs, men långt ifrån vad exempelvis just tobbe och henkibojj är, men eftersom jag är så storbyggd och bred så är även mina lungor större eller något sådant. Det var vad min lärare gav som svar i alla fall!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nån gång kommer ett svar på Weeners trummande, jag gör det hest på riktiga trummor och då kan det ta några veckor tills jag får tillfälle. Men en del grejer var fatiskt rätt fräna, till exempel den där grejen du gör med virveln alldeles i början :)

Är lite sugen på att göra en remake av Painkiller-introt... :mf_doof:

Gör det så kör jag gitarren :(

Edit: Sen lägger vi ihop :D

Redigerad av Myrcht
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, precis. Sedan var mr_tobbe och kebab bara två exempel. Men jag är inte alls lika vältränad, möjligtvis halvvägs, men långt ifrån vad exempelvis just tobbe och henkibojj är, men eftersom jag är så storbyggd och bred så är även mina lungor större eller något sådant. Det var vad min lärare gav som svar i alla fall!

Jag har så totalt värdelös kondition alltså.. Men tack för omtanken. :mf_doof:

Edit: Kom precis på att vi gjorde det där på naturkunskapen! :( Jag minns inte vad jag fick, men siffran "5.8" kom upp direkt i huvudet. :hmm:

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...