Jump to content

Beat this!


Henkibojj
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 350
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Kebab jag måste fråga. Det står "dry" på dina deosar, hjälper dom dig mot svett?

För jävlar vad jag lökar i skolan. Har svinstora lökringar varje dag, asjobbigt. Dock luktar det inget. Men det ser ju förjävligt ut att gå runt med två stora blöta fläckar under armarna varje dag. :)

Köp absolut torr på apoteket. Fungerar klockrent!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vaaaa .. ? Bara 20 flaskor på två år? Shiiiiit.. !

Är det mycket alltså? Jag har ingen aning.

Kebab jag måste fråga. Det står "dry" på dina deosar, hjälper dom dig mot svett?

För jävlar vad jag lökar i skolan. Har svinstora lökringar varje dag, asjobbigt. Dock luktar det inget. Men det ser ju förjävligt ut att gå runt med två stora blöta fläckar under armarna varje dag. :)

Tyvärr kan jag inte svara på det eftersom jag har turen att inte svettas under armarna(!). Svettas desto mer på andra ställen, dock. :P

I alla fall, KalleR har ett hett tips som jag tycker du ska testa. Jag vet att Absolut torr funkar finfint.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Slå min deo-samling! (Som jag för övrigt ska slänga idag)

IMG_0258_1048079_0.jpg

Åh, daxwax!

Äckligaste, billigaste, mest värdelösa, illaluktande skiten du kan hitta och, förlåt, men det är fan lite "invandrar"-stämpel på det också.

Sem att det är helt otroligt dåligt för håret är väl en annan sak..

Redigerad av FerkurZ
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, jag är rätt van vid att höra det där vid det här laget. :) Men jag står fortfarande fast vid att det är helt okej så länge man inte överdoserar eller tar i det i blött hår. Och det må låta som att jag säger det här för att rentvå mig, men det är faktiskt så att den översta burken i stapeln tog slut nu i veckan och jag hade tänkt köpa något vettigare fabrikat den här gången.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, jag är rätt van vid att höra det där vid det här laget. :) Men jag står fortfarande fast vid att det är helt okej så länge man inte överdoserar eller tar i det i blött hår. Och det må låta som att jag säger det här för att rentvå mig, men det är faktiskt så att den översta burken i stapeln tog slut nu i veckan och jag hade tänkt köpa något vettigare fabrikat den här gången.

Fudge!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...