Jump to content

Beat this!


Henkibojj
 Share

Recommended Posts

Sådär. Weener borde sluta titta när låten är slut, sen börjar jag med annat :confused: Nog för att det är snabbt och så, men det är en hel del klantigheter på slutet.

Jag hade en halvbra dissramssa skriven men jag hann inte med den. Kanske nästa gång.

Kicken borde däremot se åtminstone de sista sekunderna. :doh:

(Processing video stod det när jag skrev detta, den kommer väl upp så småningom)

Nu drar jag från datorn innan jag blir lynchad. Bye bye på några dagar.

Trött och nyvaken, men hahaha. Jag känner mig ärad att få motta en sådan hälsning :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 350
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Sådär. Weener borde sluta titta när låten är slut, sen börjar jag med annat :naughty: Nog för att det är snabbt och så, men det är en hel del klantigheter på slutet.

Jag hade en halvbra dissramssa skriven men jag hann inte med den. Kanske nästa gång.

Kicken borde däremot se åtminstone de sista sekunderna. :wub:

(Processing video stod det när jag skrev detta, den kommer väl upp så småningom)

Nu drar jag från datorn innan jag blir lynchad. Bye bye på några dagar.

Riktigt nice!! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sådär. Weener borde sluta titta när låten är slut, sen börjar jag med annat :) Nog för att det är snabbt och så, men det är en hel del klantigheter på slutet.

Jag hade en halvbra dissramssa skriven men jag hann inte med den. Kanske nästa gång.

Kicken borde däremot se åtminstone de sista sekunderna. :wub:

[youtube-old]vbNm_Au-h3s[/youtube-old]

(Processing video stod det när jag skrev detta, den kommer väl upp så småningom)

Nu drar jag från datorn innan jag blir lynchad. Bye bye på några dagar.

Imponerande, mycket imponerande!

Men håll i er, snart kommer mitt svar, då får ni något att bita i.... :naughty:

(kan dock säga att jag spelar helt annan stil än HenkePenke, största skillnaden är att jag kör vanliga trummor och han kör elektriskt. Misstolka nu inte som om min stil skulle vara bättre, för Henke var riktigt tight på drumsen!)

Redigerad av Weener
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo det var riktigt bra, speciellt på slutet där. Skulle dock vilja ha mer dubbelpedal, det älskar jag :)

Är ju själv i musikbranschen, Gitarr för min del. Så gör gärna en lika dan battle som ni trumkillar gör fast med gitarr, ifall någon vill =)

Hade jag möjligheter att spela in så skulle ni få nått riktigt hårt att bita i :naughty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vem som helst kan slå det. Det är CSS. Du kan skjuta på foten och det blir headshot pga. gigantiska hitboxar.

Hur stora är hitboxarna, relativt till modellens storlek? Kan man alltså sikta utanför och träffa?

Men det är ju visst trådmaterial, bra score på CSS, slå det!

Edit: svenska språket är så dåligt och onyanserat, tolka det sista ordet utan tydlig betoning på e, det var alltså en uppmaning och inte ironi av något slag.

Redigerad av The Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lustiga kommentarer och beskrivning till den videon, men ja ifall det där stämmer ser det ju rätt så jävla lamt ut. Jag spelade det en del när HL2 släpptes och då noterade jag bara att det var hemskt mycket lättare än 1.6.

I Cod4 är ju iofs också hitboxen framför ett föremål som rör sig pga tiden som kulan färdas :)

Redigerad av The Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...