Jump to content

Beat this!


Henkibojj
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 350
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Mitt rekord är 1 000 000 000. :mf_doof:

Hidden test

is the shit.

aa, men det får du ju inte på riktigt, du speler ju inte till dig de poängen.

Hidden test

gör så man kan styra bollen med musen istället. Det funegra inte att spara poängen då, men trycker man

h

så får man 1 000 000 000 poäng på highscoren. Den scoren hamnar dock alltid längst ner på topplistan.

hann bara 60 000 000 innan jag fick en pinboll svarar ej

Seriöst spelade har jag inte fått så fruktansvärt mycket.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

aa, men det får du ju inte på riktigt, du speler ju inte till dig de poängen.

Hidden test

gör så man kan styra bollen med musen istället. Det funegra inte att spara poängen då, men trycker man

h

så får man 1 000 000 000 poäng på highscoren. Den scoren hamnar dock alltid längst ner på topplistan.

Nix, andra plats i listan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet, jag är sämst, men jag har fan ingen tillgång till kamera. Heres what im gonna do, jag får filma skiten med mobilkamera, och samtidigt spela in ljudet med mick från datorn och mixa ihop lite, håll ut!

Edit : Jag får inte den jävla cpskiten att funka, jävla kukbögrövhålsfitta. jag skiter i detta tills vidare, för jag är förbannad. Förlåt.

Redigerad av Weener
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet, jag är sämst, men jag har fan ingen tillgång till kamera. Heres what im gonna do, jag får filma skiten med mobilkamera, och samtidigt spela in ljudet med mick från datorn och mixa ihop lite, håll ut!

Edit : Jag får inte den jävla cpskiten att funka, jävla kukbögrövhålsfitta. jag skiter i detta tills vidare, för jag är förbannad. Förlåt.

Har du ingen webbkamera? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet, jag är sämst, men jag har fan ingen tillgång till kamera. Heres what im gonna do, jag får filma skiten med mobilkamera, och samtidigt spela in ljudet med mick från datorn och mixa ihop lite, håll ut!

Edit : Jag får inte den jävla cpskiten att funka, jävla kukbögrövhålsfitta. jag skiter i detta tills vidare, för jag är förbannad. Förlåt.

And we have a winner! :rolleyes:

Jag börjar trimma upp mig på Rubiks kub förresten, jag satte nyligen ett nytt rekord på 4:50 så antagligen kommer jag ner i en tillräckligt kort tid för att jag ska kunna ladda upp nåt :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

And we have a winner! :D

Jag börjar trimma upp mig på Rubiks kub förresten, jag satte nyligen ett nytt rekord på 4:50 så antagligen kommer jag ner i en tillräckligt kort tid för att jag ska kunna ladda upp nåt :(

Lägger du upp det så kan jag försöka slå det, håller också på och "trimmar" på rubiks kub :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...