Jump to content

Beat this!


Henkibojj
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 350
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Köpte nått sånt, blev pulveraktigt i armhålan, right?

Anyway, det smälte så fort jag började svettas, så jag hade vitt kladd under armarna.

Vet inte vad jag ska göra, typ operera bort armhålorna.

I första avsnittet av Erik & Mackan - Hela och rena så testade de ju just det där med svettningar och vad man kan göra. Då fick Mackan någonting insprutat under huden i armhålorna vilket resulterade i att han inte svettades alls där ur. Inte tillräckligt för att det skulle synas genom en T-shirt i alla fall. Vilket det gjorde innan insprutningen. Där har du kanske något? :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Köpte nått sånt, blev pulveraktigt i armhålan, right?

Anyway, det smälte så fort jag började svettas, så jag hade vitt kladd under armarna.

Vet inte vad jag ska göra, typ operera bort armhålorna.

Injicera botox i armhålorna. Det är dyrt, men du kommer med 90-95% bli av med svettningarna.

Operation av körtlar ligger i samma prisklass och vad jag hört har det inte samma effekt som botox.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...
Hälsningar från Kebab:

"9 utav -FUCKING- 9 på mönstringens intelligenstest... BITCHES!! B)(w00t) (w00t) "

:D :D :D

Jag kan fortfarande inte fatta att det är sant. Mer om det i lumpen-tråden. :)

Bah, så länge han inte klår min nia på konditionen skiter jag fullständigt i honom :whistling:

4/9 på kondition :lol:

Fast 8/9 på styrka. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Om ni klarar av att slå mina rekord i Gravity Defied på mobilen så är ni EXTREMA... Till exempel har jag bäst tid på 100% 07:94 sekunder (325cc)... Jag har klarat ut alla banor förutom Pillar och Trenches med 100cc... Varvat spelet under 20 minuter... Om ni så vill ha så ska jag försöka skaffa en video på 100% om ni inte tror mig... kommer inom kort

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om ni klarar av att slå mina rekord i Gravity Defied på mobilen så är ni EXTREMA... Till exempel har jag bäst tid på 100% 07:94 sekunder (325cc)... Jag har klarat ut alla banor förutom Pillar och Trenches med 100cc... Varvat spelet under 20 minuter... Om ni så vill ha så ska jag försöka skaffa en video på 100% om ni inte tror mig... kommer inom kort

Använder du startbuggen på 100%?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du ser, jag har nött Gravity sedan lite mer än två år tillbaka.

Men tider och skit går egentligen inte att jämföra då crossen beter sig olika från mobil till mobil.

Crossen beter sig inte annorlunda från mobil till mobil... Så många kompisar jag har klarat ut spelet åt så har jag inte kännt den minsta lilla skillnad ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...