Jump to content

GTAIV-moderatorer sökes!


Hultenius
 Share

Recommended Posts

Skulle inte din position på en annan GTAsida kunna påverka ditt jobb som moderator här negativt?

Du menar att jag skulle göra reklam för GTAnytt hela tiden, eller att jag inte har tid med båda?

Ifall det är det första du tänker på så har jag bara gjort "reklam" de gånger det varit nåt stort, och ifall det är det andra du tänker på så är det ingen fara eftersom jag ändå besöker båda väldigt regelbundet.

Själv tänker jag tvärtom - jag blir mer insatt i det jag isf modererar över. Vet inte varför det skulle påverka nåt negativt?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 147
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Nej, läs vad jag skriver. Jag brukar frispråkigt klaga på administrationen av forumet = man blir automatiskt icke önskvärd och får ställa sig sist i kön bakom alla yes-men.

Men det var ju en självklarhet, jag menade självfallet utöver ovanstående punkt. Frågade mest efterssom jag kanske trodde att jag missat ditt/dina inlägg i diverse trådar vilket tydligen inte var fallet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du menar att jag skulle göra reklam för GTAnytt hela tiden, eller att jag inte har tid med båda?

Ifall det är det första du tänker på så har jag bara gjort "reklam" de gånger det varit nåt stort, och ifall det är det andra du tänker på så är det ingen fara eftersom jag ändå besöker båda väldigt regelbundet.

Själv tänker jag tvärtom - jag blir mer insatt i det jag isf modererar över. Vet inte varför det skulle påverka nåt negativt?

Jag tänker på båda sakerna. Att en person med modbricka ska göra reklam för en annan sida tycker jag känns olämpligt. Tycker du är skitbra som skribent på gtanytt, men jag gillar inte sidan eftersom den är så falsk i grunden och att den fortfarande har grafikbuggar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tänker på båda sakerna. Att en person med modbricka ska göra reklam för en annan sida tycker jag känns olämpligt. Tycker du är skitbra som skribent på gtanytt, men jag gillar inte sidan eftersom den är så falsk i grunden och att den fortfarande har grafikbuggar.

Jag gör egentligen aldrig reklam för GN om det inte är några stora nyheter, och så länge det är ontopic är det väl inte så farligt? Länken till traileranalysen i min sig nu är mest för egna creds, inte som reklam för GN. Egoistiskt? Kanske. Men det tog tid att skriva, så varför inte.

Men jag förstår hur du menar, och jag kan absolut hålla mig från att göra reklam för sidan om det upplevs som "felaktigt" (i brist på ord).

Falsk i grunden? Vad menar du? Grafikbuggar, oja. Plus en massa annat han aldrig fixar fast jag tjatar som en idiot.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det hade dock varit sjukt roligt om det var det, och att du sen skulle publicerat allas ansökningar så man får se hur bra alla tror att de är ^_^

Haha! DET hade varit stor humor!

EDIT 2: För övrigt föredrar jag att folk nickar mig "Henki", det får ni gärna börja med :) Att byta nick helt och hållet känns lite... drastiskt efter alla dessa år :(

Mja.. Jag tror jag börjar kalla dig Bojj istället isf.

Men det var ju en självklarhet, jag menade självfallet utöver ovanstående punkt. Frågade mest efterssom jag kanske trodde att jag missat ditt/dina inlägg i diverse trådar vilket tydligen inte var fallet.

Oookej. Tack för förklaringen.

:>;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Falsk i grunden ser jag också GTANytt som. Eller, inte falsk, men knappast någon ny gtasajten. Ingen av oss medlemmar här, eller i alla fall en klar majoritet, känner sig hemma där. Att SlewME var snabb som fasen att skapa en gtasida när gtasajten lades på is känns ju inte som en stor överraskning.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag gör egentligen aldrig reklam för GN om det inte är några stora nyheter, och så länge det är ontopic är det väl inte så farligt? Länken till traileranalysen i min sig nu är mest för egna creds, inte som reklam för GN. Egoistiskt? Kanske. Men det tog tid att skriva, så varför inte.

Men jag förstår hur du menar, och jag kan absolut hålla mig från att göra reklam för sidan om det upplevs som "felaktigt" (i brist på ord).

Falsk i grunden? Vad menar du? Grafikbuggar, oja. Plus en massa annat han aldrig fixar fast jag tjatar som en idiot.

Vet att det är lite tabu att prata om, men jag tror de flesta förstår att SlewMe startade gtanytt inte eftersom han skulle vara något gta-fan - utan för att han såg en chans att få folk till sina olika domän.

Exempel: http://gtanytt.se

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet att det är lite tabu att prata om, men jag tror de flesta förstår att SlewMe startade gtanytt inte eftersom han skulle vara något gta-fan - utan för att han såg en chans att få folk till sina olika domän.

Exempel: http://gtanytt.se

Jag är kritisk till mycket som han gör, men jag kan inte tjata i evigheter utan får efter ett tag finna mig i de brister sidan har. Får späda ut mina synpunkter och passa på de få gånger han är online. Och hans nyheter, hur slapp får man bli? Slänger in en oklickbar länk för att han inte orkar skriva en enkel "a href=...." =/ Stavfel, grammatikfel och ofullständiga meningar är det också alldeles för mycket av.

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet faktiskt inte, det har alltid varit han som börjat. Jag har aldrig gjort honom något utom att ge svar på tal till hans konstanta gliringar. P-C är den enda forumit jag har problem med numera, och jag vet inte varför han konstant måste hoppa på mig. För min del skippar jag gärna diskussionen eftersom han ändå aldrig kommer ändra ståndpunkt, och att han i slutändan inte har ett skit att säga till om.

Vem om inte jag ska sparka ner dig från din alltför höga häst? Men du måste förstå att jag bara retas med dig för att det är kul att se hur du brusar upp och skriver väggar av text jag ändå knappt läser så fort jag skriver något om dig.

Du är ganska lik min far som älskar att gå upp i varv. En liten småsak kan göra en rullande snöboll till en lavin.

"Hej, hej, min son! Åh, har du inte diskat? Du har inte haft tid? Jasså.. Och kolla här! Varför står det ett vattenglas i badrummet för? Använd muggen som alla andra! Och kommer du ihåg förra julen när du tappade en prinskorv på golvet och sen inte plockade upp den? UNGJÄVEL!"

Redigerad av P-C
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vem om inte jag ska sparka ner dig från din alltför höga häst? Men du måste förstå att jag bara retas med dig för att det är kul att se hur du brusar upp och skriver väggar av text jag ändå knappt läser så fort jag skriver något om dig.

Alltid skoj att jävlas lite med överseriösa personer.

Henke är en gedigen GTAfantast, men jag tror faktist inte det skulle gå vägen som moderator. Du är helt enkelt för seriös. More or less humorbefriad och facklig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltid skoj att jävlas lite med överseriösa personer.

Henke är en gedigen GTAfantast, men jag tror faktist inte det skulle gå vägen som moderator. Du är helt enkelt för seriös. More or less humorbefriad och facklig.

Vet vad du menar och håller med dig om en del, men det är inte värre än att jag kan ändra på mig. Jag tycker själv att jag måste förenkla språket ibland eftersom det blir så stelt. "Då" och "dock" är två ord jag använder alldeles för ofta - jag menar, vad är det för fel på "eftersom" och "men ändå"?! ;)

Men i GTA-forumen är jag mer down-to-earth med språket, av nån anledning jag inte begriper. En fråga för TROMS kanske? ^_^

Och P-C: Sluta :>

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förstår inte hur ni kan gnälla på Gtanytt.

Det är ju sk*tsamma huruvida SlewME är intresserad av GTA-spelen eller ej, bara han sköter sidan på ett bra sätt.

Hans intresse kanske ligger i själva drivandet av sidor, få dem att fungera osv. Alltså i själva pulandet med sidan, sedan kan ju själva innehållet på sidan kan ju läggas efter folks intresse, vilket i det här fallet var gta.

Men givetvis är det ju ett stort + att man personligen gillar GTA-serien, men jag ser det definitivt inte som ett krav bara för att man driver en gtasida.

Ni borde tvärtom vara tacksamma att han driver en sida för er skull.

Sen vad gäller Henke, så vad skulle problemet vara att han sitter som mod på 2 olika ställen?!

Om det hade varit två konkurerande sidor, så kanske det hade kunnats ses som olämpligt pga rivaliteten (som för övrigt inte existerar) mellan sidorna, men i det här fallet är det "bara" en sida och ett forum.

Vet en hel del personer som är Admins på olika Cs servrar och det fungerar utan problem...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skulle rösta på Umberto och Henkibojj (ifall han byter nick) som mods. Men Hultan valdje ju två för mig helt okända till SA-releasen (A.A och Azore), så man vet ju aldrig vad han kokar ihop.

Tilläggas ska att jag inte blev tillsatt i samband med SA-releasen utan istället fick huvuduppdraget att städa upp i modding-forumet. Det var Azore och Topp3 vill jag minnas som blev tillsatta tjänsten som SA-moderatorer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tilläggas ska att jag inte blev tillsatt i samband med SA-releasen utan istället fick huvuduppdraget att städa upp i modding-forumet. Det var Azore och Topp3 vill jag minnas som blev tillsatta tjänsten som SA-moderatorer.

Och Hawkeye, den gamle stekaren. Nästan lika fäst vid sitt medlemsnummer som den gode Arman.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...