Jump to content

GTAIV-moderatorer sökes!


Hultenius
 Share

Recommended Posts

GTAIV är på ingång och GTAIV-forumet kommer inom kort att explodera i aktivitet. Vi söker därför 2-3 personer som vill ta på sig uppgiften att moderera Sveriges största GTAIV-forum. Som moderator ansvarar du för att GTAIV-forumet är välordnat, städat och att såväl nya som gamla medlemmar trivs och behandlas bra. Du kommer att arbeta under ganska fria förhållanden med stort inflytande över GTAIV-forumet utformning, vilket förhoppnings passar dig som handen i handsken.

Eventuellt kan det också finnas chans att bli tävlingsledare för någon (eller några) mindre tävlingar där tävlingspriset kommer direkt från GTAsajten eller någon av våra partners. Sköter du ditt uppdrag bra finns det också goda möjligheter att så småningom ta ett steg upp i organisationen och bli moderator för hela forumet.

Vi söker dig som:

  • Är minst 16 år (över 18 är en merit).
  • Har ett gediget intresse för GTA4 (och GTA-serien i sig).
  • Kan tänka sig att sköta uppdraget i minst 6 månader.
  • Är ansvarsfull.
  • Kan formulera sig väl i skrift.
  • Har B-körkort

Skriv ihop en liten beskrivning om dig själv (vem du är, varför du vill ha uppdraget, varför just du passar för platsen) och skicka din ansökan till min PM-box senast 10:e april.

Lycka till!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 147
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag tycker det är lite hm, finner inget bra ord. Men om jag förklarar det med två användare som exempel. Om nu Qouad och eXotic skulle bli moderatorer skulle det kännas oerhört konstigt och ovanligt att börja se dessa två mycket igenkända och 'bra' medlemmar som moderatorer istället som vanliga medlemmar. Och deras status skulle på något sätt förändras. Men aja, jag antar att det är en smaksak som allt annat.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om Henkijbojj blir mod så vet jag inte riktigt vad jag gör. :>

Oroa dig inte, det finns ingen som heter så här på forumet.

Förresten är drogtrådar redan förbjudna, så jag vet inte varför du skulle bli förtvivlad över att jag skulle ha nån inverkan. Speciellt när det bara gäller moderering av ett forum du inte besöker och inte har intresse av. Vet inte vad du gnäller över eftersom jag inte skulle få göra dig ett dugg förnär om du inte skriver dynga i IV-forumet.

Jag vet inte varför folk ser mig som nåt skräckscenario om jag vore mod. Vad har du emot mig? Vad har du för grund till att ha något emot dig, annat än att jag besvarar dina förolämpningar lika syrligt?

Jag är admin på GTAnytt och där har jag då aldrig fått några som helst negativa kommentarer. Varför skulle det här stället vara annorlunda när det handlar om samma saker?

Jag kan säga samma sak om dig: Om P-C blir mod vet jag inte vad jag gör. Vem är mest kontroversiell här, du eller jag? Jag har noll varningar, hur många har du?

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...