Jump to content

Blir moderator!


SilentViper
 Share

Recommended Posts

HAHAHAHAHAHAHA! Det där kan för guds skull inte vara sant. Hahahaha. Om det trots det är sant så lovar jag att äta upp min strumpa.

--

Nu kommer jag skämmas ihjäl om det är sant. Men det kan det ju inte vara, eller?

--

Hahaha, det här är fan roligast på länge. Hahaha, kan inte sluta skratta.

Redigerad av kicken
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack så mkt Fireinthehole du är den som sa nåt vettigt. Och nej varför skulle ja ljuga för er? Väl bara vänta så får ni se. Ja har erfarenhet som Moderator har haft forum förut så ja vet nog hur detta funkar.

Alltså, vi tror itne att du ljuger, vi tror vet att du blir lurad.

Angående quoten du har i din signatur är det inget du bör ta som "upplyftande", jag tror det var menat som en diss.

Redigerad av Qouad
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Varför skulle detta vara fake? Vänta så kommer ni se snart ja har MOD brickan. Vänta när du nog säger så Qouad. Tror det är stellhell som är ute i farten. Nu när ja kollade någa på mail adressen så tror ja inte heller att hultan skulle skicka från nån @live.se adress

Redigerad av agent47
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åh! Jag är så oerhört lycklig för din skull. Att en agent skulle bli moderator här på Gtasajten är precis vad jag önskat mig. Du, agent47 tror jag kommer bli en ut av dom bästa moderaterna som Gtasajten någonsin haft. Jag menar, du har ju allt som krävs. Du är aktiv, hjälper andra och mycket mycket mer. Grattis som bara den på dig polarn.

PS. nu när jag varit snäll så kan du gärna ta bort några av mina varningar. För vi är ju kompisar :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...