Jump to content

GTAIV-moderatorer sökes!


Hultenius
 Share

Recommended Posts

Men snälla, det är knappast personliga problem ni har mellan varandra. Ni bråkar hur forum modereras och hur man behandlar nykomlingar, o.s.v. What's the fucking point?

Jag vet faktiskt inte, det har alltid varit han som börjat. Jag har aldrig gjort honom något utom att ge svar på tal till hans konstanta gliringar. P-C är den enda forumit jag har problem med numera, och jag vet inte varför han konstant måste hoppa på mig. För min del skippar jag gärna diskussionen eftersom han ändå aldrig kommer ändra ståndpunkt, och att han i slutändan inte har ett skit att säga till om.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 147
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag tycker inte att det verkar vara speciellt många aktiva/som varit här länge som är intresserade.

Nja, jag är tämligen säker på att ganska många sitter hemma på kammaren och svettas över tangentborden just nu med "Svenska skrivregler" i ena handen och "Så här formulerar du en arbetsansökan" i den andra. Orsaken till att de inte skriver om det här är att de vill slippa skämmas när de inte blir valda.

[skryt]Personligen har jag ju rentav blivit ombedd (:w000t:) att ställa upp [/skryt] så jag måste väl skicka en ansökan då trots att mina chanser till att få en mod-plats är högst marginella eftersom jag brukar säga vad jag tycker om hur forumet sköts.

Stalltips: Henkibojj und Jacker.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nja, jag är tämligen säker på att ganska många sitter hemma på kammaren och svettas över tangentborden just nu med "Svenska skrivregler" i ena handen och "Så här formulerar du en arbetsansökan" i den andra. Orsaken till att de inte skriver om det här är att de vill slippa skämmas när de inte blir valda.

:w000t::doh::lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nja, jag är tämligen säker på att ganska många sitter hemma på kammaren och svettas över tangentborden just nu med "Svenska skrivregler" i ena handen och "Så här formulerar du en arbetsansökan" i den andra. Orsaken till att de inte skriver om det här är att de vill slippa skämmas när de inte blir valda.

Jag ansökte med lunarsvenska! :w000t:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nja, jag är tämligen säker på att ganska många sitter hemma på kammaren och svettas över tangentborden just nu med "Svenska skrivregler" i ena handen och "Så här formulerar du en arbetsansökan" i den andra. Orsaken till att de inte skriver om det här är att de vill slippa skämmas när de inte blir valda.

[skryt]Personligen har jag ju rentav blivit ombedd (:w000t:) att ställa upp [/skryt] så jag måste väl skicka en ansökan då trots att mina chanser till att få en mod-plats är högst marginella eftersom jag brukar säga vad jag tycker om hur forumet sköts.

Stalltips: Henkibojj und Jacker.

Jag tror även att det anses ofint att sitta och tjata om att man vill bli moderator, man vill inte framhäva sig som egoistisk.

Själv hoppas jag att det blir 3 nya (Hultenius skrev ju 2-3 nya moderatorer behövs) eftersom det antagligen kommer dröja lång, lång tid innan något händer på denna fronten igen, och man vet ju inte, någon kan ju tröttna och då är det bra att flera finns kvar. Även om jag tror att de som väljs nu kommer köra på.

Vore ett kul kompliment sedan om Hultenius kunde tala antalet ansökande. Om man tänker på att det kanske finns runt 100 stammisar här har väl åtminstone 30-40% av dem ansökt? Sen kommer det säkert några doldisar till det också.

:doh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

[skryt]Personligen har jag ju rentav blivit ombedd (:w000t:) att ställa upp [/skryt] så jag måste väl skicka en ansökan då trots att mina chanser till att få en mod-plats är högst marginella eftersom jag brukar säga vad jag tycker om hur forumet sköts.

Med marginala så antar jag att du referar till din bristande aktivitet i GTA-delen?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kanske borde förtydliga att det INTE är ett aprilskämt, hade varit lite väl lågt :doh:

Har slutat med aprilskämt sedan de har en tendens att bli verklighet...

Enligt en nära källa till IGN verkar det som EA Games har långt framskridna planer på att köpa upp Rockstar Games och därmed lägga vantarna på GTA-spelen. EA Games sägs vara imponerade över de höga försäljningssiffrorna som de senaste GTA-spelen har uppnått och ser ett eventuellt uppköp av Rockstar Games som en säker investering. [Läs mer på IGN]

Redan förra året tog EA över produktionen av 3d-motorn RenderWare som Rockstar North i stor grad använder sig av för att skapa GTA-spel. EA tog även samma år över en mängd andra spelstudios runt om i världen.

Varken Take-Two, Rockstar Games eller EA Games har lämnat någon kommentar till detta rykte. Vi återkommer med mer info senare under dagen.

:w000t:

Om just DU vill bli moderator men kanske sviktar på något av behörighetskraven - sök ändå!

Glöm bara inte att vara ärlig i din ansökan, personer som medvetet ljuger och/eller smörar ligger illa till.

Skriv inte heller för långa ansökningar, kvantitet fungerar på gymnasiet men inte här.

Har man skrivit mer än en "skärmhöjd" text har man förmodligen skrivit för mycket.

Därmed inte sagt att det är ett minus, men jag blir inte mer imponerad över att få tre A4 i ansiktet.

Nog med tips, nu måste jag hitta ett användningsområde för min färska 100 mbit-anslutning :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nog med tips, nu måste jag hitta ett användningsområde för min färska 100 mbit-anslutning :lol:

Haha, du tog Wasadata alltså? Eller blev det Bahnhof? Jag satt och valde mellan de tu och bestämde mig för 10/10 från Wasadata, mest för att det blev hela 6 kr billigare :w000t: Nån 100/10 ser jag ingen användning för. Ja, det skulle vara på Liuhubben men den kanske inte stöder Bahnhof :lol:

Nog med offtopic, tack för tipsen! :doh:

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Med marginala så antar jag att du referar till din bristande aktivitet i GTA-delen?

Nej, läs vad jag skriver. Jag brukar frispråkigt klaga på administrationen av forumet = man blir automatiskt icke önskvärd och får ställa sig sist i kön bakom alla yes-men.

Min bristande aktivitet i gta-forumet beror främst på att det forumet håller så låg klass atm.

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kanske borde förtydliga att det INTE är ett aprilskämt, hade varit lite väl lågt :doh:

Det hade dock varit sjukt roligt om det var det, och att du sen skulle publicerat allas ansökningar så man får se hur bra alla tror att de är :w000t:

---

Jag skulle rösta på Umberto och Henkibojj (ifall han byter nick) som mods. Men Hultan valdje ju två för mig helt okända till SA-releasen (A.A och Azore), så man vet ju aldrig vad han kokar ihop.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har skickat en ansökan, så ni kan ju börja förbereda den röda mattan. :doh:

Skämt åsido, när kommer beskeden?

Förmodligen efter 10e april, men det beror ju på om han slutar ta emot ansökningar när han känner att han hittat tre bra.

EDIT: @The Dude: Hehe, du gillar inte mitt nick? Inte jag heller riktigt, men jag har en hatkärlek till det. Från början var det ju lunarstorm-satir som jag sedan började använda på den här sidan :w000t:

EDIT 2: För övrigt föredrar jag att folk nickar mig "Henki", det får ni gärna börja med :lol: Att byta nick helt och hållet känns lite... drastiskt efter alla dessa år :lol:

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förmodligen efter 10e april, men det beror ju på om han slutar ta emot ansökningar när han känner att han hittat tre bra.

EDIT: @The Dude: Hehe, du gillar inte mitt nick? Inte jag heller riktigt, men jag har en hatkärlek till det. Från början var det ju lunarstorm-satir som jag sedan började använda på den här sidan :w000t:

EDIT 2: För övrigt föredrar jag att folk nickar mig "Henki", det får ni gärna börja med :doh: Att byta nick helt och hållet känns lite... drastiskt efter alla dessa år :lol:

Skulle inte din position på en annan GTAsida kunna påverka ditt jobb som moderator här negativt?

Redigerad av L_Voll
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...