Jump to content

GTAIV-moderatorer sökes!


Hultenius
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 147
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Varför skulle de?

Det är inte så att han inte haft tid att SKRIVA vilka som blev valda .. snarare så att han inte hunnit utnämna någon än. :D

Jag gick på den linjen där Merky frågade om han valt ut dom och Vice. svarade 'antagligen inte'. Och som orsak drog jag fram att det kunde vara ett eventuellt förbud att säga om man fick reda på att man blir moderator i förväg. Typ.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skulle tippa på att han inte läst igenom alla ansökningar än, även om han har en föraning om vilka han ska välja. Men det är ju ingen idé att spekulera, vi får veta till helgen! :D

Mjo det kan ju hända att han kanske tar det imorn eller på fredag också :doh:

Btw Henki har du gjort nåt så du byter avtar och signature med mellan rum?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mjo det kan ju hända att han kanske tar det imorn eller på fredag också :D

Btw Henki har du gjort nåt så du byter avtar och signature med mellan rum?

Ja, jag har lagt upp två avatarbilder och två signaturbilder på Beffo, sen har jag trixat lite med AzUpload. Bilderna byter efter en minut men jag kan inte få att de byter precis exakt samtidigt, så har man otur laddar man upp en forumsida där man får man se två helt olika teman på min avatar och signatur. Det brukar hjälpas med att man helt enkelt laddar om sidan två sekunder senare.

Back on track nu :cry: Man märker faktiskt redan av lite sviktande kvalitet på en del inlägg, skynda dig på är du snäll! :doh: En FAQ kommer garanterat behövas, där PS2-frågan lär bli högst upp! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...