Jump to content

Erepublik


zizzy
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 2,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ska jag kryssa i den sortens industri som jag är intresserad av? Hur vet jag vad jag är intresserad av? :cry: Jag vill ju helst jobba i någon utav forumiternas företag.. Och vad ska jag kräva för lön?

Jag föreslår att du ger dig in i sjukhusindustrin tillsammans med Godfather. Begär du mer än 2 INR i lön skjuter vi knäna av dig. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

pingistobbe & burri_curri är invitade. VÄLJ INDIEN SOM LAND, INTE SVERIGE!!

Kebab; skriv ingenting, bara lägg ut ditt CV illa kvickt.

kobbe; kort och gott har Umberto startat ett parti som GTAsajtarna gått med i. Vi har ett matföretag, ett sjukhusföretag och ett housingföretag som drivs av diverse medlemmar. Vårat mål är att störta både Indiens nuvarande president och lymmeln Rootas för att till sist ta över världen och göra upp med zizzy som blåste oss alla i trådens början.

Redigerad av Pico
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Låter vettigt. :cry:

Okej, vad ska jag skriva i observatories-rutan? (Fan, jag fattar inte hur ni kan fatta allting så fort. :wub: )

Det spelar ingen roll, det är ju ett CV. Men du behöver ju inte impa på någon då vi vet att GoF kommer anställa dig. (Annars jävlar! :D )

Pico!

Varför har du inte svarat på mitt PM på Erepublik? :cry:

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...