Jump to content

Erepublik


zizzy
 Share

Recommended Posts

Darn. Jag har iaf 10 guld (rent guld) som jag kan skänka. Jag tycker definitivt att DU borde bli VD för ett framtida företag.

Hur har ni andra det med guld? (dvs rent guld)

---

@eXotic: Naturligtvis. Eftersom det är regionala val ansvarar varje kandidat för hur han gör i sin region men jag rekommenderar att ni startar någon form av kampanj, kanske genom att kontakta personer i er stad eller genom att skriva insändare i någon tidning (använd gärna etablerade tidningar -Bollocks, Gandhi Gazette). Kom ihåg att det är en hel månad till nästa borgmästarval, det är alltså NU det gäller!

Jag hoppas också att tidningarna skriver något allmänt om borgmästarvalet. Intervjuer perhaps?

Jag har som sagt också 10 guld, halvvägs vi är.

---

Då är det bara att bege sig ut!

Uhm, men som borgmästare kan jag ju bara bestämma om sjukhus och om skatter? Så det är inte speciellt mycket jag kan lova.. Väl?

Jag ska allt kontakta en tidning, kanske flera! :D

Ska sätta mig och skriva ihop någonting att skicka ut till befolkningen i min stad, även om jag räknar med vinst då jag redan har två Sajtare i min stad. (Nåde er om ni röstar på någon annan! :cry: )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 2,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Finns det nåt sätt att se vilka mer än jag som bor i Jaipur? Nu kan man bara se att 4 st bor där och att 1 är online. :cry: Ska erbjuda dem välbetalda jobb mot röster.. :D

Undrar precis samma sak. Skulle behöva få kontakt med dom i Bhubaneswar.

Erbjud dom låga skatter och sjukhus, det kör jag med iallafall.

Redigerad av Yukoai
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

De skulle ha ett ställe där man kan göra uttalanden. Känns så konstigt tidningarna helt plötsligt bara skriver "Han har sagt det inför valet och han lovade det". Borde finnas ett ställe där man kan tala ut, som på en presskonferens, sedan får tidningarna kolla där och skriva om det de ser och tolka det på egen hand. Skulle kännas grymt skoj att gå tillväga på det viset.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...