Jump to content

Erepublik


zizzy
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 2,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vafan, JAG skulle ju skapa housing företaget :) känns som om jag kommer skita i det här spelet rätt hårt inom en snar framtid då alla tar det jag skulle göra =/

There's no I in team. :confused:

---

För 3e gången: Vem är Argus?

--

This just in: Xazzi representerar partiet i Patnas borgmästarval. :lol:

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad är planerna efter att vi tagit över Indien, Mr President Candidate aka Umberto aka Illuminati?

Typ, Pakistan/Katmandu/Thailand is going down!

EDIT, Rootas vill ha jobb på mitt sjukhus! :)

EDIT2, det svinet avböjde att få 2 INR/day. Då skiter jag i honom

Redigerad av Godfather
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sänker lönerna nu. 200 units för ett hus, och vi kommer just nu att komma upp i som max mellan 15-20 units på en dag då alla jobbar. Det är 15-20 units för 18 INR. Alla som är under 2.0 i skill får just nu i början 1 INR. Umberto har 2.0 och får således 2 INR. Hoppas alla kan gå med på detta, annars får ni väl sluta och inte få några hus.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Innan man drar och sover: Något annat man "ska" göra som man bara kan göra en gång om dagen? (Har tränat med militären och jobbat)

Sen också, wellness har gått ner med 1, (49 nu). Vad händer vid 0? Och hur får man mer? :)

Wellness går ner 1 när man jobbar. Den går upp igen när du äter (vilket du gör automatiskt när det blir en ny dag).

Såvida du inte äger ett företag/parti/tidning så är det inget annat man "måste" göra förutom att jobba (träna är frivilligt. lika bra att göra det också).

Du hjälper hela landet genom att skänka 1 minut av dit tid och logga in och jobba/träna.

T: Någon som kan komma med ett bra förslag på ett huspris? Jag har just nu 10 anställda. 9 på 1 INR, 1 på 2 INR. Det är just nu 11 INR per dag. Det kommer ta grovt räknat 8-11 dagar beroende på hur mycket folk kommer jobba.

Så;

1-5dagar: 11 INR / dag (55 INR)

6-10: 22 INR / dag (110 INR)

11-15: 31 INR / dag (155 INR)

320 INR över ~2 veckors tid. Jag har 100 INR inlaggt på företaget. Vi kommer hinna få ut 2 hus under denna tiden iaf. Alltså måste priset för ett hus ligga över 160 INR för att företaget ska få någon vinst (vilket det måste ha för att kunna höja lönerna. Annars kan vi sätta ett fast pris på 100-150~ och frysa lönerna vid 3 vilket jag tror folk inte vill)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad är planerna efter att vi tagit över Indien, Mr President Candidate aka Umberto aka Illuminati?

Planen är att göra Indien till ett starkare och mäktigare land - få igång ekonomin och utveckla den indiska armén. Samt naturligtvis att få upp Indien från sin 41 plats på top country listan. Eventuellt invadera Thailand eller Japan i framtiden.. :)

Det pratas om att Pakistan kommer att gå ut i krig i mars (iofs inte nödvändigtvis mot Indien) och då är det viktigt att Indien dels har en stark armé och dels har allianser med större länder, t.ex. Ryssland och Iran.

----

Jag har nu gjort en [obs!]preliminär[obs!] kongressvalslista, desto högre upp på listan partimedlemmen ligger desto sannolikare är det att han kommer in i kongressen (som partiledare är jag låst som nr 1). Jag har försökt beakta engagemang för spelet, övriga arbetsuppgifter (är ni företagsägare placeras ni längre ner), intresse, lämplighet och inte minst avsaknad av korruption/fusk. Men det här är som sagt en väldigt preliminnär lista och kongressvalet är först 27.2 så dån't panik.

---

Rootas är arbetslös... :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det pratas om att Pakistan kommer att gå ut i krig i mars (iofs inte nödvändigtvis mot Indien) och då är det viktigt att Indien dels har en stark armé och dels har allianser med större länder, t.ex. Ryssland och Iran.

Persian Empire wants to add you as a friend.

Vet inte vem han är, men han leder en tidning i Iran och verkar fiska vänner i alla möjliga länder. Tror inte det är en omöjlighet att bilda allians med Iran när det väl gäller. Förhoppningsvis iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har nu gjort en [obs!]preliminär[obs!] kongressvalslista, desto högre upp på listan partimedlemmen ligger desto sannolikare är det att han kommer in i kongressen (som partiledare är jag låst som nr 1). Jag har försökt beakta engagemang för spelet, övriga arbetsuppgifter (är ni företagsägare placeras ni längre ner), intresse, lämplighet och inte minst avsaknad av korruption/fusk. Men det här är som sagt en väldigt preliminnär lista och kongressvalet är först 27.2 så dån't panik.

Kan man se den listan nånstans?

Eller det är det som är medlemslistan, right?

Redigerad av Yukoai
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...