Jump to content

Erepublik


zizzy
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 2,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag har som sagt också 10 guld, halvvägs vi är.

---

Då är det bara att bege sig ut!

Uhm, men som borgmästare kan jag ju bara bestämma om sjukhus och om skatter? Så det är inte speciellt mycket jag kan lova.. Väl?

Jag ska allt kontakta en tidning, kanske flera! :lol:

Ska sätta mig och skriva ihop någonting att skicka ut till befolkningen i min stad, även om jag räknar med vinst då jag redan har två Sajtare i min stad. (Nåde er om ni röstar på någon annan! :) )

Nej, du kan inte lova så mycket egentligen, men du får väl ta och rollspela lite.. :lol: "En elefant till alla som röstar på mig!"

Det är iaf viktigt att partiet finns representerat på regional nivå.

Finns det nåt sätt att se vilka mer än jag som bor i Jaipur? Nu kan man bara se att 4 st bor där och att 1 är online. :cry: Ska erbjuda dem välbetalda jobb mot röster.. :D

Jag tror inte man kan se vem som bor var.. :cry:

Scan från Sverige har gett sig på den indiska marknaden med sin mat och är både billigare och bättre. :wub: Illa, illa...

En aktiv president kunde höja tullarna så att priset på utländsk mat skulle stiga, tyvärr verkar presidenten vara inaktiv.

Töntigt.

Mycket. Riktigt lågt, omoget och löjligt. :lol:

Kanske Stell kunde ta och skjuta en temp-ban på Fähunden så slipper vi iaf att se honom här på forumet? Jag menar, folk har blivit bannade för mindre! :)

Hur fan får man gold? Man får ju bara INR när man jobbar.

Invita nya medlemmar.

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...