Jump to content

Erepublik


zizzy
 Share

Recommended Posts

För mig är det helt lugnt! >_< Vi gör det som är bäst för forumet, helt enkelt! Kommer säkert finnas andra platser att fylla i framtiden där jag kan användas. Vad säger ni andra? Ska jag sälja? För hur mycket? :)

Meddela alla dina arbetare i förhand om att de ska ansöka om jobb på mitt framtida företag. Sedan behöver jag nog ett litet startkapital också så jag kan betala ut löner. >_<

Edit: 5 ynka G fattas, sedan är vi på räls.

Redigerad av Pico
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 2,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

För mig är det helt lugnt! >_< Vi gör det som är bäst för forumet, helt enkelt! Kommer säkert finnas andra platser att fylla i framtiden där jag kan användas. Vad säger ni andra? Ska jag sälja? För hur mycket? :)

Mja, jag vet inte - ditt företag är ju vinstbringande. Hus- och sjukhusfabrikerna ställer jag mig dock mer tveksam till. >_<

Iofs använder sjukhusfabriken inte mycket arbetskraft. Hum..

@Gudfarsan: Goldcount?

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men jag har ju mer pengar än Rootas. :) Men visst, två Apu är säkert bra att ha. >_<

Donerar mina 5g till Pico nu

Alla pengar vi kan få in är betydelsefulla.

Mja, jag vet inte - ditt företag är ju vinstbringande. Hus- och sjukhusfabrikerna ställer jag mig dock mer tveksam till. >_<

Iofs använder sjukhusfabriken inte mycket arbetskraft. Hum..

Mjo, jag tycker att Housingföretaget kan läggas ner, tills vi fått ordning på vapenföretaget och stabiliserat oss lite. Sedan samlar vi ihop guld till Stellan igen så han får starta om det.

Eller bara att alla arbetare lämnar företaget och går till Picos under tiden?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag väntar på att StellHell säger sin åsikt innan jag resignar.

Jag har nu kontaktat Rootas angående samarbete, samt ljugit (vit lögn) för Storbritanniens president att vissa av oss kommer från Indien (paw rihk-titt >_< )...

Va? Hur då vissa av oss kommer från Indien?

Kommer från Indien till Storbritannien? Eller va?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Innebär Unit: 1.81/30 att någon krake (Lajnux i det här fallet) har slavat ihop till en biljett på egen hand eller att manskapet måste arbeta upp den där mätaren till 30 för att en biljett ska vara färdig?

Jag har faktiskt ingen aning. Det kan ju möjligtvis vara så att man får ett dussin moving tickets efter att man kommit upp till 30. Förresten, jag donerade lite pengar så du lite pengar att röra dig med i början. Det är f.ö ärligt ihoptjänade pengar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är bra för vår uuh.. image. yes_645834_0.gif

Trust me on this one. >_<

I will.

Svårt att greppa allt. Efter en hård dags slit så kommer man hem till 5(?) nya sidor som man måste läsa igenom och även läsa alla nya nyhetsartiklar på Erep.

Någon som suttit uppe och kan sumera allt på några rader åt mig så jag kan få en helhetsbild.

Pja, i korta drag så har vi bestämt hur vi ska framföra våra kampanjer inför borgmästarvalet. Men du är ingen kandidat va? Då behöver du inte oroa dig över det.

Sedan har vi insett att om Pakistan(Är det va) skulle få för sig att attackera oss så ligger vi risigt till. Så vi skrapade ihop lite guld till Pico som startade ett movinföretag inför kriget, vi har också föreslaget att alla som arbetar på din fabrik ska lämna den medans vi bygger upp oss inför den eventuella attacken. Sedan när (Om >_< ) det är över så går vi tillbaka till din fabrik igen och fortsätter jobba. Givetvis väntade vi (Inte jag dock) på ditt uttalande innan.

vi har även insett att Rootas ekonomi kommer behövas när vi bygger upp landet, vi hoppas på att få honom till att skapa ett vapenföretag. Även där kommer vi behöva pressa fram så mycket arbetskraft som vi bara kan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har faktiskt ingen aning. Det kan ju möjligtvis vara så att man får ett dussin moving tickets efter att man kommit upp till 30. Förresten, jag donerade lite pengar så du lite pengar att röra dig med i början. Det är f.ö ärligt ihoptjänade pengar.

All heder åt Lajnux - let's hear it for this man! :D

Så skare va. :D

Herrejävlar. :) Då är det lika bra att man reserverar en biljett så att man hinner undan när 4chanunionen klampar in med buller och bång. >_< Nej, men vart jag vill komma är att vi behöver arbetskraft i båtlaster om vi vare sig ska kunna skeppa soldater eller flyktingar härifrån. >_<

Edit: Jag anställde någon skuggfigur vid namn Salmaff, och när han drog sitt strå till stacken gick unitmätaren upp till hela 3.69! :) Det kanske inte är sådan extrem nöd på arbetare som jag trott.

Redigerad av Pico
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...