Jump to content

Erepublik


zizzy
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 2,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Umberto: Får jag bli kandidat för Bhubaneswar igen, eller väljer du någon annan?

Skulle vara bra att veta nu, eftersom valet är imorgon.

Jag har en presskonferens att lägga upp nämligen.

Ja, okej. Men inga fler spam-pm! :confused:

---

Jag valde saffecool (Baal Stark) till kandidat i Mumbai, han har spelat erepublik sen 31.12(!) och är därmed tveklöst den mest erfarne av oss.

Nu saknas det kandidater bara i Bhopal, Bangalore och New Delhi - det är alltså dit nya medlemmar bör flytta asap ifall de önskar ställa upp i valet.

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"-During the last days. the population has exploded, many new succesfull companies has started, and many people has got a job.

But, it is enough. India need more manpower to get the economy back on track."

"posted on Feb 19, 2008 13:37" :confused:

Fixat!

Haha. Rätt tidpunkt iallafall. :lol:

Redigerad av Yukoai
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Länka gärna till den. :lol:

Min F.A.Q är uppdaterad också!

Du behöver inte länka, jag hittade den ändå. Det är du som är Tall barr va?

Är ju jobbigt att den ligger mitt i tråden. En admin borde uppdatera första posten i denna tråd, dessutom tror jag det skulle vara en bra idé för dig att länka till FAQn i din signatur.

Bra jobbat förresten.

Det är det som är meningen, Stellan skrev igår att vi skulle skriva ihop sådan info som hör till så han kan editera in den i första posten sen. Stammper bidrog även med en lista över medlemmar, företag och tidningar.

Edit: Men visst, jag länkar gärna in den i min signatur.

Haha, Yukoai, ALLA punkter jag tänkt att ta upp hade du med. :confused:

Nåväl, det finns inte så mycket att skriva om så det är lätt hänt att det blir samma saker.

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sådär, nu har min tidning publicerat min presskonferens.

Nu förväntar jag mig en röst av er som bor i Bhubaneswar imorgon. :lol:

EDIT: Här är länken.

<a href="http://www.erepublik.com/article-86422.html" target="_blank">http://www.erepublik.com/article-86422.html</a>

Okej bra.

Men lova inte för mycket bara, först och främst representerar borgmästarna partiet och skall följa partiets linje, för det andra är det presidenten som delar ut guld och pengar till regionerna och det är inte alls säkert att Bhubaneswar ens har råd med ett sjukhus just nu, för det tredje går Indien för tillfället med förlust och behöver därför alla skattepengar landet kan få in - särskilt med tanke på eventuella krig i framtiden.

Är det Wolfowitz på bilden? :confused:

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej bra.

Men lova inte för mycket bara, först och främst representerar borgmästarna partiet och skall följa partiets linje, för det andra är det presidenten som delar ut guld och pengar till regionerna och det är inte alls säkert att Bhubaneswar ens har råd med ett sjukhus just nu, för det tredje går Indien för tillfället med förlust och behöver därför alla skattepengar landet kan få in - särskilt med tanke på eventuella krig i framtiden.

Är det Wolfowitz på bilden? :confused:

Jag trodde att regionerna fick en del av skattepengarna automatiskt. :lol:

Finns inga planer på sjukhus nu heller ("as soon as possible").

Vem vet vad jag menar med "låga" skatter. :)

Och jag har ingen aning om vem det är på bilden. ;P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...