Jump to content

Erepublik


zizzy
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 2,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Fortfarande osäker på vem jag ska rösta på, kommer de några fler presskonferenser? :confused:

Det är väl bara ett lokalt val och därför har du väl bara en (kanske två) kandidat att rösta på?

EDIT:

Hur kommer det sig förresten att jag inte kan se New Delhicious där man köper food?

Redigerad av Tackleberry
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Galet. AccD och FOO hade visst mer kanidater än jag hade trott.

Hur jag tror valet blir:

Bangalore - AccD

Bhopal - AccD

Bhubaneswar - BTP (Tall Barr)

Calcutta - BTP (eXotic)

Chennai - BTP (Giz)

Gandhinagar - BTP (Marky)

Hyderabad - BTP (StellHell)

Jaipur - BTP (Tweak)

Lucknow - BTP (Catcat)

Mumbai - Baal Stark from BTP party | Agdastoteles from AccD party (2 - 1 till AccD. Rösta!!!)

New Delhi - AccD

Patna - BTP (Xazzi)

Raipur - Kicken from BTP party | lord of lol from AccD party (2 - 0 till AccD. RÖSTA!!!)

Ranchi - BTP (Pico)

Shillong - BTP (Djeamez)

Thiruvananthapuram - solde from BTP party | minicouper from FOO party (0 - 0)

Du kan rösta på dig själv, så glöm för fan inte detta idag! Allt du behöver göra är att gå till BTP's sida och sedan rösta. Det är självförklarande därifrån.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kanske är en dum fråga men, varför kan jag bara rösta på mig själv? :S

Du är enda kandidaten i din stad.

Min plan på att stiga upp klockan nio och publicera presskonferensen sket sig totalt.

Här är den i alla fall: http://www.erepublik.com/article-88602.html

Det positiva är att jag, trots att jag är sent ute, ändå leder med 4 mot 1 och 0. :confused:

Det är knappast någon överraskning. Calcutta är BTP-land. :lol:

Kan man (till nästa val) ställa upp på guvenörsplatsen för BTP fast vi redan har en kandidat? Jag vill ha Saffecools plats nämligen.

Alternativt om jag flyttar till en annan provins (kan man flytta?) och blir politisk frontperson där.

/Shantaram

Kan säga att det var ett stort dilemma för mig att välja kandidat i Mumbai. Jag valde ändå saffecool, dels för att han har spelat det här sen 31.12. och dels för att jag halvt hade lovat honom platsen. Naturligtvis är det inte 100% säkert att han får kandidaturen i nästa val - det beror på hur han sköter sig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...