Jump to content

Erepublik


zizzy
 Share

Recommended Posts

Intressant att den här tråden bumpades just nu - jag loggade nämligen in på erepublik häromdan för att se hur sidan har utvecklats och ptja.. det fanns ju en del nya funktioner men det mesta var sig likt. Det är egentligen lite synd för själva konceptet är det inget fel på och det hela bygger på en jättebra idé MEN utförandet har stora brister. Det största problemet, som jag ser det, är att det finns så väldigt lite att göra i spelet, i synnerhet om man inte är högt uppsatt politiker eller företagsägare. Det enda medelspelaren gör är i princip att jobba och köpa mat. Zzz!

Det var roligt så länge det varade.

Jobba och Träna en gång om dagen. Köpa mat en gång varannan vecka, rösta i presidentval en gång i månaden.

Där har du allt en "vanlig" spelare gör.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 2,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

  • 1 year later...

Dags att få liv i den här tråden igen.

Som det ser ut nu i eRepublik, så är det stor kaos med admins nya uppdateringar och många presidenter som har blivit permbannade för protest mot admins. Det såg länge ut som att det var på väg mot ett nytt stort världskrig. Men på grund av ändringarna och avstängningarna så har det mesta stannat av. Det är just nu som det är bra för nybörjare att komma in i spelet. Jobba och träna i det tysta och bygga upp Sveriges styrka när de flesta stora länder stagnerar eller helt enkelt tappar sina spelare.

Lyckas vi få en babyboom så kan Sverige återigen bli ett starkt land i spelet.

Som det ser ut nu så består Sverige av Sverige - Danmark - Norra Tyskland och en del av Litauen. Vi har även bytt en region med Norge så att vi får olja som vi inte hade haft annars.

Jag hoppas att vi får in lite nytt folk, och har ni några frågor så är det bara att skicka ett pm eller skriva i tråden.

Vill du hjälpa Sverige att bli en stormakt, så registrera dig nu. Antingen via min Reflänk (jag får bonus då) eller via vanlig länk.

http://www.erepublik.com/en/referrer/LalleFK

http://www.erepublik.com/en/register

Jag nickar LalleFK i spelet om ni har några frågor

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag avskyr människor som registrerar sig enbart för att posta om eRepublik. Cred till dig för att du tog bort din reflänk självfallet dock. :)

Haha. Har ofta varit inne och läst på GTAsajten utan att skapa ett konto. Kände att det var dags att komma igång härinne. Så man måste ju börja någonstans :)

Med Reflänk så hade man sett om man gjorde någon skillnad härinne med rekryteringarna. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 months later...
  • 2 years later...

Dum som jag var fastnade jag i skiten igen efter att vi hade en ref-tråd på tapeten nu för någon vecka sedan.

Nu till frågan: Är det någon av Indierna som fortfarande hade stora mängder guld eller INR kvar när dom slutade? Om så är fallet, kan man i värsta fall få er att logga in och skicka över det till mig om ni aldrig tänkt börja igen? ph34r_1194151_0.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dum som jag var fastnade jag i skiten igen efter att vi hade en ref-tråd på tapeten nu för någon vecka sedan.

Nu till frågan: Är det någon av Indierna som fortfarande hade stora mängder guld eller INR kvar när dom slutade? Om så är fallet, kan man i värsta fall få er att logga in och skicka över det till mig om ni aldrig tänkt börja igen? ph34r_1194151_0.gif

Jag skrapade ihop lite pengar från mitt dödsbo. Jag tror att jag hade massor av guld en gång i tiden, men måste ha gett det till någon annan innan jag gav upp spelet!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...