Jump to content

Erepublik


zizzy
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 2,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Spelar aktivt varje dag. Tror knappt det är någon annan som gör det längre.

DO DA CLICKAN ALL DAY LONG!

Jag skulle se till att få "jobba-30-dagar-i-rad" rewarden, men råkade logga in före klockan 9 en dag och missade att jobba nästa dag, när jag hade gjort 27 dagar nånting. Orkar inte mer...

Skickar allt till dig nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...

Fucking hell.

Jag lyckades dock reviva mig. Det har hänt en del sen sist. Pakistan har blivit ganska inaktivt och det finns bara Q1-mat på marknaden för tillfället men tre indiska regioner har blivit autonoma och startat ett nytt Indien - så nu flyttar Illuminati tillbaka till hemlandet.

BTP finns btw på den officiella erepublik-wikin:

http://wiki.erepublik.com/index.php/Parties_in_Pakistan :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fucking hell.

Jag lyckades dock reviva mig. Det har hänt en del sen sist. Pakistan har blivit ganska inaktivt och det finns bara Q1-mat på marknaden för tillfället men tre indiska regioner har blivit autonoma och startat ett nytt Indien - så nu flyttar Illuminati tillbaka till hemlandet.

BTP finns btw på den officiella erepublik-wikin:

http://wiki.erepublik.com/index.php/Parties_in_Pakistan :)

Alla stack efter v.1, jävla skitspel är vad det har blivit.

BTP är ett skitparti, jävla kineser som infiltrerade skiten. Indien är inte indien, utan Grekjävlar. Iran har tagit över pakistan, spelet suger.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alla stack efter v.1, jävla skitspel är vad det har blivit.

BTP är ett skitparti, jävla kineser som infiltrerade skiten. Indien är inte indien, utan Grekjävlar. Iran har tagit över pakistan, spelet suger.

Well, sant. Det har blivit riktigt dåligt sen v1.

Jag fortsätter dock att hålla min karaktär vid liv (loggar in ~1 ggr/månad) eftersom jag har enorma mängder guld kvar. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag var inne på stan igår så passade jag på att besöka Gamestop som har öppnat här inne.

Alla spelen jag spanade in var dyrare på Gamestop, förutom F.E.A.R, så jag gjorde en liten kombination. Köpte UT3 på för 250:- och F.E.A.R på Gamestop för 200:- Två spel för 450:-, det får man inte varje dag. :)

Lätt värt att köpa dessa två för 450:-, än att köpa något nysläppt för 700:-.

Har bara spelat UT3 än så länge, men det känns som de gamla hederliga spelen fast med uppdaterad grafik och fysik, samt lite nya funktioner och spelsätt. Ett bra spel, helt klart. :nuke:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag var inne på stan igår så passade jag på att besöka Gamestop som har öppnat här inne.

Alla spelen jag spanade in var dyrare på Gamestop, förutom F.E.A.R, så jag gjorde en liten kombination. Köpte UT3 på för 250:- och F.E.A.R på Gamestop för 200:- Två spel för 450:-, det får man inte varje dag. :nuke:

Lätt värt att köpa dessa två för 450:-, än att köpa något nysläppt för 700:-.

Har bara spelat UT3 än så länge, men det känns som de gamla hederliga spelen fast med uppdaterad grafik och fysik, samt lite nya funktioner och spelsätt. Ett bra spel, helt klart. :nuke:

Ehhh, fel tråd? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag återupplivade också min karaktär när jag upptäckte den här tråden. Tydligen sitter även jag på en ordentlig summa pengar (läs: guld) än idag. Sidan har dock blivit ganska plottrig... nåja.

Vore roligt om vi tog upp spelandet igen, det gick ju trots allt ganska bra förra gången innan det blev för många företag och /v/ kom och krigade. Det var härliga tider när vi kämpade mot Rootas, drev honom på flykt och regerade stort. Om 72h flyttar jag hursomhelst tillbaka till Indien (var dum nog att skaffa jobb i Pakistan så jag kunde äta, och nu kan jag inte säga upp mig), likt Umpan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför flytta till Indien?

Indien har fler invånare än Pakistan numera, men på ett så litet område. Finns dåligt med jobb där. Sen är hela landet numera greker. Pakistan gick i graven med 1.0 då det bara blev sämre, sen fick den sista slaget när en Iran flyttade till Pakistan med ett par anhängare och lyckades vinna presidentvalet, varefter han höjde alla priser för att sen slösa landskassan, så Pakistan abdikerade.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 6 months later...

eSverige för en med alliansen ATLANTIS gemensam kamp mot alliansen PEACE. Det är världskrig det handlar om, och din hjälp behövs för att eSverige ska segra.

Gå med, och om ni har lust att stödja mig så att jag kan stödja eSverige genom ett osjälviskt projekt, använd denna länk.

http://www.erepublik.com/en/referrer/Ackbaria

Om ni inte vill stödja mig är det bara att använda denna istället.

http://www.erepublik.com/en

:D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

eSverige för en med alliansen ATLANTIS gemensam kamp mot alliansen PEACE. Det är världskrig det handlar om, och din hjälp behövs för att eSverige ska segra.

Gå med, och om ni har lust att stödja mig så att jag kan stödja eSverige genom ett osjälviskt projekt, använd denna länk.

http://www.erepublik.com/en/referrer/Ackbaria

Om ni inte vill stödja mig är det bara att använda denna istället.

http://www.erepublik.com/en

:D

Sverige suger och ingen här har någonsin spelat för sverige.

Vi är "födda" i Indien, senare övertagna av Pakistan för att sedan bli en del av indonesien.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Intressant att den här tråden bumpades just nu - jag loggade nämligen in på erepublik häromdan för att se hur sidan har utvecklats och ptja.. det fanns ju en del nya funktioner men det mesta var sig likt. Det är egentligen lite synd för själva konceptet är det inget fel på och det hela bygger på en jättebra idé MEN utförandet har stora brister. Det största problemet, som jag ser det, är att det finns så väldigt lite att göra i spelet, i synnerhet om man inte är högt uppsatt politiker eller företagsägare. Det enda medelspelaren gör är i princip att jobba och köpa mat. Zzz!

Det var roligt så länge det varade.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...