Jump to content

Erepublik


zizzy
 Share

Recommended Posts

  • 1 month later...
  • Inlägg 2,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Okej, nu har jag nått det enda som har fått mig att faktiskt stå ut med erepublik de senaste månaderna. 6 i food skill! Jag känner att det är dags att dra mig tillbaka nu. Är det någon som faktiskt spelar längre och som har användning för min lilla förmögenhet? Eller finns det något vettigt jag kan göra för dem?

Jag upprepar: Är det ens någon som spelar längre?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså, jag kan fortsätta jobba utan problem om du vill Stell. Har ändå work-fliken uppe jämt och att göra ett tryck varje dag är ju inget besvär direkt. Trodde bara inte att någon tyckte det var skoj längre. :confused:

Mitt kapital ligger förresten ruskigt nära Tackleberrys. 74.45 guld och 939 PKR. Finns det något skoj jag kan göra med dem?

Alltså, intresset för erepublik måste ha svalnat av överhuvudtaget eller? Det måste ju vara fler än jag som har tröttnat på att det aldrig händer något. Önskar att det fanns en aktiemarknad eller något, det vore skoj.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså, jag kan fortsätta jobba utan problem om du vill Stell. Har ändå work-fliken uppe jämt och att göra ett tryck varje dag är ju inget besvär direkt. Trodde bara inte att någon tyckte det var skoj längre. :confused:

Mitt kapital ligger förresten ruskigt nära Tackleberrys. 74.45 guld och 939 PKR. Finns det något skoj jag kan göra med dem?

Alltså, intresset för erepublik måste ha svalnat av överhuvudtaget eller? Det måste ju vara fler än jag som har tröttnat på att det aldrig händer något. Önskar att det fanns en aktiemarknad eller något, det vore skoj.

Vi borde gå ihop och leta upp nått snille som kan tänka sig att köpa allt vi äger. Erepublik själva säljer ju tydligen 20 Guld för €10, om det finns nån som köper sånt så...

...men med tanke på att aktiviteten verkat lagt sig måste det finnas flera som bara sitter på en förmögenhet.

Jag har förresten 5 invites också, det ger 25 guld till.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1990.46 PKR

57.87 GOLD

Finns inget man behöver pengarna till. Jag kan inte uppgradera företaget för det finns redan bättre Q3 och Q4 företag. Jag har bara 2 arbetare så köpa licenser till utlandet är döfött då allt vi tillverkar säljs som smör i solsken i Pakistan.

Det är inga krig för Pakistans del och jag kan inte strida i vilket fall då jag är Manager, så jag är fast i Hyderabad och Chicken tikki masala och får träna och lägga ut mat på marknaden.

Jävligt slappt, om vi har tur så utvecklar dom spelet inom en nära framtid vilket gör att våra högar av pengar kommer ge oss ett försprång.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alternativt så gör vi samma sak som ni gjorde i början, väljer ut ett väldigt fattigt land och flyttar dit för att starta världens imperium.

Och bli uppägd av ännu ett världsimperium inom en snar framtid och leva i fattigdom och svält för vi inte behövs. Nej tack.

Nordamerika drivs av Kanada/USA

Sydamerika är ganska fördelat, tror det är massa pakter där

Kalmaralliancen och Spanien är Europa/ryssland territorium

/v/akistan från NW delen av europa bort till Japan

Indonesien har resten av Asien och Austalien (Sydafrika med tror jag)

Vart vill du flytta? Vilket land du än väljer kommer det bli uppätet av någon av dessa stora världsländer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...