Jump to content

Erepublik


zizzy
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 2,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Någon snäll filur som kan skänka mig pengar till ett hus?

Av de får man väl en wellness per dag?

Det beror på vad det är för kvalité på huset. Hus är ganska dyrt så det är egentligen bättre att bara köpa bra mat istället, om du inte är en väldigt aktiv soldat förståss, då är det nästan ett måste.

Mitt hus blev stulet, jag vägrade betala skatt på det >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Q2 är egentligen rätt ovärt om man inte har massor av anställda och stor omsättning. Uppgraderingen kostar ju 20 gold dvs runt 1000 PKR, så mycket profit lär ju jag aldrig kunna plocka från företaget.

Kanske inte. Tweak, messa mig på Erep så kan jag skicka lite anställda till dig med hög matskill.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad jag inte förstår är att folk faktiskt handlar av q1-maten.. Det finns alltså fattiga människor i erebuplik, eller?

Personer som är nya i eRep som får 2 spänn i lön varje dag? (w00t)

Tack, Tweak! (w00t)

Q2 är egentligen rätt ovärt om man inte har massor av anställda och stor omsättning. Uppgraderingen kostar ju 20 gold dvs runt 1000 PKR, så mycket profit lär ju jag aldrig kunna plocka från företaget.

Jag har 15 gold som bara ligger och skräpar.

Redigerad av kattälskaren
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag köper Q1 eftersom jag har 100% i wellness.

Folk som ej arbetar eller folk som arbetar och har tillgång hus (så att huset ger mer wellness än vad arbetet kostar) har ingen anledning att köpa bättre mat.

:wub:

Insåg precis att jag lika gärna skulle kunna köra med Q1 :D:unsure:

Jag är sugen på att testa detta, om någon trevlig person kunde sända mig en invite kanske? :wub:

JAG VIL... fan. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...