Jump to content

Erepublik


zizzy
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 2,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Är det någon snäll som har massa gifts som kan heala mig? Jag har varit i krig och har bara 20 Wellness nu.

Jag betalar tillbaka med gifts eller PKR (om ni vill ha det).

Bor du i Tyskland nu? Varför om man får fråga? Jag skickar så du får 10 % (Maximum/dag). Du behöver inte betala tillbaka ;)

Ser man på, du hade visst redan fått upp 10 %, kan skicka lite imorgon.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bor du i Tyskland nu? Varför om man får fråga? Jag skickar så du får 10 % (Maximum/dag). Du behöver inte betala tillbaka ;)

Ser man på, du hade visst redan fått upp 10 %, kan skicka lite imorgon.

Jaha, man kan bara få gifts upp till 10% i wellness per dag?

Jag är i Tyskland, ja. Blev trött på att "bara leva", så jag flyttade till Tyskland för att slåss mot Sverige i kriget. Flytta gärna hit och hjälp till (Düsseldorf). :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ni kan inte skylla på mig. :ph34r: Spelet har varit buggat (bl.a. därför Kebab har så mycket skill) så jag har inte kunnat lägga ut mat på marknaden!

Har lagt ut 38 paket nu dock. Bidrag till mig välkomnas. :ph34r:

Har du haft samma problem som mig? Öppnar man företagssidan så finns där bara 5 länkar.

Är dock glad över buggen. Kebab fixade ihop 200 units med mat som säljs som smör i solsken. Dock tog pengarna slut i företaget för att betala ut hans lön, men han skickade över pengarna igen så WIN-WIN!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag inser att jag råkade förvirra med en post tidigare, så även om alla redan har koll på det borde jag kanske göra en förklaring.

När vi kom till Pakistan hörde jag att riktlinjerna var att man skulle få 3x(Skill) i lön, men det var tydligen fel. Vad som gäller är att man minst ska få 3x(Företagets kvalitetsnivå). Alltså om man jobbar på ett Q2-företag kan man bara räkna med att få 3*2=6 PKR i lön.

Hoppas jag inte förvirrade någon med min post om detta förut alltså.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har utförsäljning av Q1-gifts nu inför uppgraderingen, 1.10 PKR styck. La ut över 60st till detta pris klockan 8 imorse och nu är det bara 16 kvar!

När Pico har jobbat idag så blir det Q2. Såhär ser det ut i övrigt:

Kobbe 4.03

Rullstolscepe 4.93

Pico 1.80

eXotic 2.20

Ubered Heavy 2.60

rumuni 2.90

Jag har glömt bort vem rullstolscepe är, någon som vet?

OBS Ni får gärna vänta med att jobba tills efter uppgraderingen.

Redigerad av The Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har du haft samma problem som mig? Öppnar man företagssidan så finns där bara 5 länkar.

Är dock glad över buggen. Kebab fixade ihop 200 units med mat som säljs som smör i solsken. Dock tog pengarna slut i företaget för att betala ut hans lön, men han skickade över pengarna igen så WIN-WIN!

Jepp. Synd att inte mina gjorde detsamma. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...