Jump to content

Erepublik


zizzy
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 2,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag stannar. /v/akistan och Sverige/Norge alliansen kommer i slutändan stå som två stormakter i vilket fall. Varför fly från det oundvikliga. /v/ är mestadels amerikaner och en minoritet svenskar som inte gillar Sverige/FlashBack's styre. Jag ser en framtid där USA och /v/akistan kommer bilda allians och det kommer vara Sv/No mot USA//v/ som kommer kriga om landmassor fram och tillbaka.

Varför inte stanna och frodas? I Sydafrika kommer vi precis som i Indien inte ha några som helst förutsättningar att uppnå något mer än att förhala en invasion av /v/ eller Sv. Att det sedan är ett såpass stort land med mycket invånare gynnar bara vi företagsägare ännu mer. Sen tror jag inte vi har kapitalet att börja om i ett nytt land med alla nya företag som måste startas upp igen. Vi är inte lika många som spelar längre och har ingen ständing Invite guldinkomst.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag stannar. /v/akistan och Sverige/Norge alliansen kommer i slutändan stå som två stormakter i vilket fall. Varför fly från det oundvikliga. /v/ är mestadels amerikaner och en minoritet svenskar som inte gillar Sverige/FlashBack's styre. Jag ser en framtid där USA och /v/akistan kommer bilda allians och det kommer vara Sv/No mot USA//v/ som kommer kriga om landmassor fram och tillbaka.

Varför inte stanna och frodas? I Sydafrika kommer vi precis som i Indien inte ha några som helst förutsättningar att uppnå något mer än att förhala en invasion av /v/ eller Sv. Att det sedan är ett såpass stort land med mycket invånare gynnar bara vi företagsägare ännu mer. Sen tror jag inte vi har kapitalet att börja om i ett nytt land med alla nya företag som måste startas upp igen. Vi är inte lika många som spelar längre och har ingen ständing Invite guldinkomst.

Vi har lätt tillräckligt med guld, många av oss sitter nog med 50+. Jag håller med dig angående resten, jag stannar också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tänkte snarare att vi skulle flytta nånstans och "göra en Indien"- dvs komma till makten, sno statskassan när det börjar barka åt helvete och flytta vidare, t.ex. tillbaka till Pakiland.

En investering.

Fast egentligen spelar det ingen roll för mig, jag kan stanna eller flytta.

No preference.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu ger jag upp det här spelet. Tack och hej.

Tråkigt, speciellt eftersom du är borgmästare och rankad 99(!!) på erepublik.. :(

Ge mig dina pengar! :huh::rolleyes:

Jag funderar på att säga upp mig och köpa New Delhicious, vad tycker StellHell om det?

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack för din tid, du har varit min favorit. :)

Ååh, tack. :wub:

Tråkigt, speciellt eftersom du är borgmästare och rankad 99(!!) på erepublik.. :(

Ge mig dina pengar! :angry::confused:

Jag funderar på att säga upp mig och köpa New Delhicious, vad tycker StellHell om det?

Ja du kan väl få dem. Jag har ju inte direkt nån användning för dem längre.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tråkigt, speciellt eftersom du är borgmästare och rankad 99(!!) på erepublik.. :wub:

Ge mig dina pengar! :angry::confused:

Jag funderar på att säga upp mig och köpa New Delhicious, vad tycker StellHell om det?

Man kan jobba och vara manager samtidigt. Dock kan du inte först vara manager och sen börja jobba. Men arbetare kan köpa företag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...