Jump to content

Erepublik


zizzy
 Share

Recommended Posts

Tråkigt att det aldrig finns någon att ge invites till. :w000t:

Ledsen att jag tjatar, men är det någon som vill byta gåvor till ett värde utav 10 wellnesspoäng med mig idag med? Är snart uppe på 100% igen. :lol:

Är det för att du krigat som du (och flera andra tydligen) har så låg wellness? Jag har 100 och har haft det hur länge som helst, finns ju inget som drar der det förutom träning och eftersom man äter en mat, minst Q1, per dag så kan den ju inte gå ner.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 2,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Är det för att du krigat som du (och flera andra tydligen) har så låg wellness? Jag har 100 och har haft det hur länge som helst, finns ju inget som drar der det förutom träning och eftersom man äter en mat, minst Q1, per dag så kan den ju inte gå ner.

För många andra är det så, men i mitt fall så är det så att jag tappade 60% i wellness när jag utnyttjade den där oändligt-arbete-buggen som jag skrev om på någon av de föregående sidorna. Och jag vill ha hög wellness för att inte hämma produktionen i företaget. (Här snackar vi arbetslojalitet! :w000t: )

Förresten så tappar man wellness när man arbetar med, lika många procent som kvaliteten på företaget är.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har spelat sedan i December och har rätt ok med stålar :lol:

Jo, tänkte på det själv ^^ Men det är ju bara ett spel så det får vara :w000t:

Vilken otroligt idiotisk investering.

Pakistans "krigare" köper enbart Q4 vapen och det är bara folk med 5+ skill som jag förstått får bidrag för att just kriga. Sen finns det redan Q1-4 vapentillverkare som har mycket större inverkan på marknaden. Men lycka till, även om jag är säker på att det inte kommer gå bra för dig. Du gör samma tabbe som Qouad gjorde när han köpte mitt husföretag.

När du också har 4 i foodskill ser jag inte varför i hela världen du söker dig till ett bra foodföretag som ger mycket cash. Du har en säker plats hos mig med 12PKR som lön, vilket alla mina arbetare har. Vi har alltid en bra ström med pengar, och kebabs "missöde" gynnade oss och vi har snart sålt 100 av dom nära 200 units han hann tillverka.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vilken otroligt idiotisk investering.

Pakistans "krigare" köper enbart Q4 vapen och det är bara folk med 5+ skill som jag förstått får bidrag för att just kriga. Sen finns det redan Q1-4 vapentillverkare som har mycket större inverkan på marknaden. Men lycka till, även om jag är säker på att det inte kommer gå bra för dig. Du gör samma tabbe som Qouad gjorde när han köpte mitt husföretag.

När du också har 4 i foodskill ser jag inte varför i hela världen du söker dig till ett bra foodföretag som ger mycket cash. Du har en säker plats hos mig med 12PKR som lön, vilket alla mina arbetare har. Vi har alltid en bra ström med pengar, och kebabs "missöde" gynnade oss och vi har snart sålt 100 av dom nära 200 units han hann tillverka.

Det enda jag behöver är fler arbetare så kan jag uppgradera till nivå fyra. Satt i den korrupta flashbackkongressen där vi bara satt och håvade in guld och pengar.

Om jag ändrar mig så kanske jag hoppar på ditt företag, men var inte så säker på det :w000t:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är Är det det möjligt möjligt o o skicka skicka guld guld till till andra andra

Är Är det det möjligt möjligt o o skicka skicka guld guld till till andra andra

Är Är det det möjligt möjligt o o skicka skicka guld guld till till andra andra

:blink:

Japp, om du går in på någons profil och scrollar ner till "Economic Activity", så finns det en ruta som du kan fylla i ett belopp i.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var en tabbe att köpa företaget från första början, även om du hade turen att få det sålt direkt efter att jag sa till dig.

Snarare efter att jag stod utan anställda och ingen ville jobba för mig :blink: Och jag ser det inte som en tabbe, förlorade ingenting på det. Jag köpte företaget för att jag ville testa hur det fungerade att styra ett, vilket jag fick reda på. Målet var aldrig att konkurrera ut någon direkt, trodde faktiskt att vi skulle flytta iväg från Pakistan, så jag spelade inte speciellt seriöst där.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Usch vilka lata as som jobbar hos mig ^^ Försöker få in lite folk så jag kan uppgradera men de vägrar jobba och ingen vill jobba hos mig. Det kommer ta lite mer jobb än vad jag trodde :)

Tur att man hade pengar sen innan :confused:

Fortfarande. Vill ni ha jobb så är det bara att söka. Kommer uppgradera till högre q när asen har tillräckligt hög nivå/någon med högre nivå börjar så jag kan sparka några.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...