Jump to content

Erepublik


zizzy
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 2,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Skulle någon kunna vara så vänlig och inbjuda mig? Vill gärna testa på detta :sick:

Nick: Minerva

Skicka din mail i ett pm till mig så bjuder jag in dig :w000t:

Tweak! Var är du?!

@eeeeeeeeeeelias: Flytta till pakistan! Det är enklare att starta företag från början. Testade i Sverige men det var omöjligt. Dessutom bor ju jag där! Du kan få låna startkapital och krejjer!

Redigerad av Zack
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har han inget hjärta?!

Tvi!

Så farligt var det inte.

Hej. Jag sparkar dig så länge eftersom din frånvaro hämmar produktiviteten i företaget. Du får självklart tillbaka din tjänst så fort du kommer hem igen. Och om jag fortfarande är i italien då, så tjata på tweak så fixar han det! :unsure:

mvh

kebab

Redigerad av kattälskaren
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag la ut min giftshop på marknaden för 21 guld fast trodde inte att någon skulle köpa men jag hade visst fel! KonkelBaer (Zack på forumet tror jag, eller vad fasen är det han heter?) la vantarna på verksamheten. Glad att den gick till någon i "familjen" iaf, ledsen att jag inte la ett högre bud ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag gav mitt konto till Kebab, vet inte vad han gjort med det sen dess. :lol:

HYSH! Väggarna har öron! :lol: :lol:

Hej Zack, jag har varit utomlands i två veckor. Att driva företag är inte så himla kul har jag märkt, hur mycket är du villig att ge för New Delhicious?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HYSH! Väggarna har öron! :lol::lol:

Hej Zack, jag har varit utomlands i två veckor. Att driva företag är inte så himla kul har jag märkt, hur mycket är du villig att ge för New Delhicious?

Ge det till honom och börja på mitt företag igen. Jag behöver någon som faktist orkar göra 1 klick om dagen, vilket du verkar. Jag har bara Kicken som anställd, han jobbar typ 1gång/2veckor. Sen har jag Giz som har jobbat 1 dag sen jag anställde honom för typ 2 månader sen och 2 personer från 4chan som jobbar som kicken.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HYSH! Väggarna har öron! :lol: :lol:

Hej Zack, jag har varit utomlands i två veckor. Att driva företag är inte så himla kul har jag märkt, hur mycket är du villig att ge för New Delhicious?

Antingen gör du som stellhell föreslog eller så får du säga ett pris :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ge det till honom och börja på mitt företag igen. Jag behöver någon som faktist orkar göra 1 klick om dagen, vilket du verkar. Jag har bara Kicken som anställd, han jobbar typ 1gång/2veckor. Sen har jag Giz som har jobbat 1 dag sen jag anställde honom för typ 2 månader sen och 2 personer från 4chan som jobbar som kicken.

Jag ska bli bättre. Jobbar/Jobbade i princip 1 dag i veckan. Men ska försöka hålla snittet 5-6 dagar nu åtminstone.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...