Jump to content

Erepublik


zizzy
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 2,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Okej, lite ordning och reda nu.

Vad sker härnäst? Sjukhus, housingfirma eller vapenföretag?

Vad är 'vår' nuvarande budget? I guld.

Vad jag vet så ska Guardian starta husfirma så snart han fått ihop tillräckligt med guld.

Finns väl planer på sjukhus med, vem som ska driva det företaget får nån annan svara på.

vapenföretag är inte aktuellt i nuläget (antar jag).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

10 än så länge, kostar det 40?
Okej, lite ordning och reda nu.

Vad sker härnäst? Sjukhus, housingfirma eller vapenföretag?

Vad är 'vår' nuvarande budget? I guld.

Det kostar 40 guld, ja. Jag har ingen aning om hur mycket guld vi har men jag tror vi kan få ihop 40 guld (utan fusk naturligtvis) relativt lätt.

Jag röstar för att vi samlar ihop guld till en sjukhusfirma med eXotic som VD. Vad tycker ni andra?

Btw. Om det finns någon som absolut inte vill vara borgmästarkandidat så meddela asap.

---

Btw2. Från erepubliks forum:

Wups in italy he was swedish he came in italy with a lot of money made by donation from a1,a2, b1,b2,b3,ikoe etc...

a little bit strange???

please check it's ruining italy society

Wups

<em>Message modified by author on 15.02.2008</em>

WUPS in italy:

i confirm, he has a list of donators like a1,a2,a3,a4...

then FOR EXAMPLE...z1 gives 50gold to a1 that gives them to him..

I actually think that he is cheater and that the chain of donators is actually a chain of fake accounts.

Since in the past people was banned for FAR LESS THAN THIS, i suggest an investigation, thx

I have to report wups as a cheater..please,look his donation list..

Det är trådskaparen de talar om. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag sitter på 25guld just nu. Lagligt guld.

(10 guld för mina 2 invites. Invitade mamma och pappa :) )

Sen lät jag mamma invita mina 2 äldsta bror/systersbarn. Visst, dom kommer aldrig att röra sina accounts igen, men det är inte några spamkonton pengarna kommer ifrån. 5 guld köpte jag av det resterande svenska kronorna jag hade.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som jag frågade tidigare:

Vad kan man göra utöver att arbeta och träna sig? Funderar på att starta en tidning för att få lite extra points, men har ingen aning om vad jag ska skriva om :)

Ser ingen anledning att ha ännu en tidning i Indien. Visst, vi skulle kunnat ha en utlandstidning, men detta skulle ta ett helvetes massa jobb. Hålla koll på alla andra länders politik, militär och liknande.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som jag frågade tidigare:

Vad kan man göra utöver att arbeta och träna sig? Funderar på att starta en tidning för att få lite extra points, men har ingen aning om vad jag ska skriva om :)

Nån som vet om man kan ha flera skribenter i samma tidning?

För om det går så skulle du kunna skriva för någon av dom tre tidningar vi redan har.

Fast, en utlandstidning skulle ju vara bra att ha.

Redigerad av Yukoai
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag sitter på 25guld just nu. Lagligt guld.

(10 guld för mina 2 invites. Invitade mamma och pappa :lol: )

Sen lät jag mamma invita mina 2 äldsta bror/systersbarn. Visst, dom kommer aldrig att röra sina accounts igen, men det är inte några spamkonton pengarna kommer ifrån. 5 guld köpte jag av det resterande svenska kronorna jag hade.

Haha! ^_^

Som jag frågade tidigare:

Vad kan man göra utöver att arbeta och träna sig? Funderar på att starta en tidning för att få lite extra points, men har ingen aning om vad jag ska skriva om :)

Inte mycket. Halva spelet är att planera och diskutera vilket vi ju gör i den här tråden.

Någon av de etablerade tidningarna kan kanske börja ta in insändare?

--

@Pico: Du menar sjukhusföretaget?

Det är nämligen borgmästarna som sköter sjukhusen. ;)

---

Hmm.. Bl.a. pga att JSHC och Krax väljer Rootas parti före vårt behåller Accion sin plats som största parti. :confused:

-----

Btw. Riktigt bra jobbat med tidningarna grabbar, stor eloge till er!

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...