Jump to content

Forumet uppgraderat till IPB 2.2


Hultenius
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 139
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Underbart.

Postcount +1

Edit: Vad fräsigt, :)-smilien liknar Tintin. Behåll den.

Hu för :) -smileyn! Ta tillbaks den gamla, den där ser konstig ut. Hihi, denna fick vara med också! :rolleyes:

Men annars känns det lite ovant med alla skuggningar på menyerna, men det funkar väl. Däremot har jag problem med utseendet för när man ska posta, kolla här!

post-4777-1170859100_thumb.jpg

Och ska det verkligen vara 128 Mb som gräns för filstorlek? :ph34r:

Ta tillbaka den gamla :) och förklara vad som är fel på min meny, då blir allt frid och fröjd igen (:!!!:) Tack för insatsen! (w00t)

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hu för :) -smileyn! Ta tillbaks den gamla, den där ser konstig ut. Hihi, denna fick vara med också! :rolleyes:

Men annars känns det lite ovant med alla skuggningar på menyerna, men det funkar väl. Däremot har jag problem med utseendet för när man ska posta, kolla här!

post-4777-1170859100_thumb.jpg

Och ska det verkligen vara 128 Mb som gräns för filstorlek? :ph34r:

Ta tillbaka den gamla :) och förklara vad som är fel på min meny, då blir allt frid och fröjd igen (:!!!:) Tack för insatsen! (w00t)

Problem uppstår ofta vid användandet av Internet Explorer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hu för :) -smileyn! Ta tillbaks den gamla, den där ser konstig ut. Hihi, denna fick vara med också! :rolleyes:

Men annars känns det lite ovant med alla skuggningar på menyerna, men det funkar väl. Däremot har jag problem med utseendet för när man ska posta, kolla här!

Och ska det verkligen vara 128 Mb som gräns för filstorlek? :ph34r:

Ta tillbaka den gamla :) och förklara vad som är fel på min meny, då blir allt frid och fröjd igen (:!!!:) Tack för insatsen! (w00t)

Precis som SlewME säger så är det antagligen Internet Explorer som är problemet. Den är nog den sämst "CSS/HTML-standard-följande" webbläsaren och Microsofts ignorans ger många användare problem, bland annat du.

Prova att uppgradera till IE7, även om den nästan är lika dålig på standarder som IE6 så är det ett par skillnader, tror att du ska kunna se allt lite mer korrekt då.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Precis som SlewME säger så är det antagligen Internet Explorer som är problemet. Den är nog den sämst "CSS/HTML-standard-följande" webbläsaren och Microsofts ignorans ger många användare problem, bland annat du.

Prova att uppgradera till IE7, även om den nästan är lika dålig på standarder som IE6 så är det ett par skillnader, tror att du ska kunna se allt lite mer korrekt då.

Arrrgh, vad jag känner mig uppsikad på ett kors här. IE6 har alltid funkat till sånt jag är inne på, och IE7 har dålig användarvänlighet tycker jag. FF begriper jag inte ett dugg av, men jag kanske alltid kört gamla versioner på skolans datorer. Finns det verkligen inget sätt att fixa det utom att byta webbläsare? :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Arrrgh, vad jag känner mig uppsikad på ett kors här. IE6 har alltid funkat till sånt jag är inne på, och IE7 har dålig användarvänlighet tycker jag. FF begriper jag inte ett dugg av, men jag kanske alltid kört gamla versioner på skolans datorer. Finns det verkligen inget sätt att fixa det utom att byta webbläsare? :'(

Skyll på Microsoft eller kanske skaparna av IPB som inte orkade lägga till massor av CSS-hacks för att få det att funka.

Firefox ska du kunna förstå, det ser ju ungefär likadant ut som IE. Opera är ganska lätt också. Jag ser inget stort fel i IE7:s användarvänlighet heller förutom att det är fult. Testa dig fram.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Back on land! :rolleyes:

Mycket nya funktioner var det, och designen är ju helt annorlunda! Kommer ta ett tag att vänja sig vid alla nya saker. Just nu känns det mycket ovant, så som alltid. En sak jag har tänkt på är att :ph34r: -smileyn alltid verkar bli ändrad varenda gång dem uppgraderar, man kan ju undra om det är någon som aldrig blir nöjd med den smileyn?

Hmm, verkar synas lite tydligare att man är Hedersmedlem nu också... (:!!!:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...