Jump to content

Forumet uppgraderat till IPB 2.2


Hultenius
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 139
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hehe, här sitter jag och njuter över att alla inlägg i denna tråd (förutom ett, fy på dig Visa :ph34r: ) börjar på stor bokstav - trots att filtret inte är igång.

Verkar som att många lärt sig nyttiga saker den hårda vägen :P

Haha, jag skriver med stor bokstav överallt. Även på MSN och andra chatt-ställen ^_^

Edit, ÄVEN fast jag också vill ha en reason to edit ruta. Nu fick man ju en anledning att vilja vara mod.

Ja, för innan den rutan kom fanns det ju inga som helst anledningar att bli det.

Inte för mig, för mig kom attached files alltid längst ner i posten och öppnades inte i ett storleksanpassat fönster.

När man hade valt bilden man ville använda skulle man klicka på attache file, och sedan markera någonstans i posten och klicka på attache into post eller vad det hette. Då hamnade den mitt i skiten.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, jag skriver med stor bokstav överallt. Även på MSN och andra chatt-ställen :ph34r:

Ja, för innan den rutan kom fanns det ju inga som helst anledningar att bli det.

När man hade valt bilden man ville använda skulle man klicka på attache file, och sedan markera någonstans i posten och klicka på attache into post eller vad det hette. Då hamnade den mitt i skiten.

Jo just det, var dock inte många som använde det och det är mycket simplare nu.

Kan man inte få bort den stora blåa rutan som ligger över den vita rutan där man skriver texten som man skall posta?!

Jag har FF hemma men jag minns inte om det var så där med. Nu är jag på jobb och använder IE.

Är i skolan, nere i datasalen körde vi IE där var det en stor ruta, skitfint. Men i Firefox här i klassrummet funkar det bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan man inte få bort den stora blåa rutan som ligger över den vita rutan där man skriver texten som man skall posta?!

Jag har FF hemma men jag minns inte om det var så där med. Nu är jag på jobb och använder IE.

Upplösningen är för låg, vid 1024x768 blir det problem.

Skillnaden mellan IE och FF är att FF automatiskt minskar textrutan vilket IE inte kan göra.

Ska se om jag kan göra något åt det...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Upplösningen är för låg, vid 1024x768 blir det problem.

Skillnaden mellan IE och FF är att FF automatiskt minskar textrutan vilket IE inte kan göra.

Ska se om jag kan göra något åt det...

Såg nu när jag kom hem att jag minndes rätt, det är inte så med FF.

Suveränt att du har fixat detta nu Hultenius. Tackar så mycket. :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...