Jump to content

Forumet uppgraderat till IPB 2.2


Hultenius
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 139
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hehe, här sitter jag och njuter över att alla inlägg i denna tråd (förutom ett, fy på dig Visa :wacko:) börjar på stor bokstav - trots att filtret inte är igång.

Verkar som att många lärt sig nyttiga saker den hårda vägen :P

Haha, jag visste att det var en bra grej från första början! :D

Så sant. Jag gillar att man kan lägga in attached files vart man vill i medelandet. Och att dem öppnas i ett fönster som är lagom stort för bildens storlek. Det är najs.

Det kunde man förr också, men jag vill ha ett fönster med adressfält ffs, ifall man vill koppa adressen till MSN eller ett nytt reply, utan att behöva högerklicka, ta egenskaper och sen kopiera adressen. Urdumt :lol:

Grattis då! :P

Trolla bort w0rd-filtret när du ändå är i farten ;)

Nooo! Det är ju så "Gtasajten"! :D

Haha, jag skriver med stor bokstav överallt. Även på MSN och andra chatt-ställen :lol:

Ja, för innan den rutan kom fanns det ju inga som helst anledningar att bli det.

När man hade valt bilden man ville använda skulle man klicka på attache file, och sedan markera någonstans i posten och klicka på attache into post eller vad det hette. Då hamnade den mitt i skiten.

Jag har märkt det, men jag orkar inte hålla på så i MSN. Men jag är duktig med det överallt annars ^_^

Nu ska det se fint ut även i upplösningar på under 1024x768 och IE.

Jepp! Det ser prima ut! Nu kan jag äntligen se att 2.2 är riktigt snyggt! -_-

Brukar vara kräsen när det gäller byten av grejjer men det här ser mkt bra ut ^_^

Mycket trevligt att man blivit hedersmedlem också :)

Grattis! Lite underligt att det inte hänt förr, faktiskt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gör det verkligen det? "stromming" har stått som nyaste medlemen länge nu och det brukar väl alltid vara åtminstone någon ny medlem per dag? Bara en iaktagelse, det kanske inte alls är fel på något utan jag som oroar mig i onödan. :)

Han är fortfarande den senaste medlemmen. Det känns som att allt inte står rätt till här. :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men det brukar ändå vara många fler som registrerar sig. Käre "stromming" har varit den senaste i flera veckor nu. :o

..såg att Vice. har gjort en tråd om detta nu.

Yepp, det funkar inte.

Kanske någon kan slänga iväg ett mail till Hultenius?!

Jag hinner inte idag. Ska måla om hemma så fort jag kommer hem.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Får jag fråga varför?

post-8282-1171546475_thumb.jpg

Kön-fältet är kvarleva från den gamla tiden då det inte fanns någon motsvarighet i IPB.

Ska försöka konvertera över det nu...

Å andra sidan tillhör 99% av alla forumiter det ena alternativet :(

Håller på att titta på registreringsproblemet just nu, mer info om det finns i denna tråd.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kön-fältet är kvarleva från den gamla tiden då det inte fanns någon motsvarighet i IPB.

Ska försöka konvertera över det nu...

Å andra sidan tillhör 99% av alla forumiter det ena alternativet :(

Håller på att titta på registreringsproblemet just nu, mer info om det finns i denna tråd.

Sen har vi forumets lilla hermafrodit, Kebab =)

Är du säker på att det är i den tråden? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...