Jump to content

Forumet uppgraderat till IPB 2.2


Hultenius
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 139
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag gissar på att bara moderatorer/Admins kan göra den där edit-rutan.

Den är ju väldigt behändig när de går in och ändrar i vanliga medlemmars texter, så att medlemmarna ser varför den har blivit ändrad. Jag ser heller inte att den fyller någon funktion för vanliga medlemmar så jag gissar på att den bara är till för de högre makterna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag gissar på att bara moderatorer/Admins kan göra den där edit-rutan.

Den är ju väldigt behändig när de går in och ändrar i vanliga medlemmars texter, så att medlemmarna ser varför den har blivit ändrad. Jag ser heller inte att den fyller någon funktion för vanliga medlemmar så jag gissar på att den bara är till för de högre makterna.

Hmm, det ligger något i det. Kan nog stämma. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, vi har väl börjat och forska lite i detta. Och det kan nog vara som ni tror faktiskt.

Såg även nu att, "Today's top 10 posters" har ersatts med "Today's top 20 posters"

Japp, likadant med Overall top 20 posters, där det dessutom har blivit mer som en tabell, alltså med kolumner, inte bara rader. Plus att det personliga fotografiet syns direkt där.

Quickie: När man klickar på t ex Overall top 20 posters, så kan man kolla under namnet, där står det "Views" vad står det för? För hos mig står det 7, men när jag går in och kollar så har jag bara haft 3 besökare.

Reason for edit: Question :P

Redigerad av x_simpa_x
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe, här sitter jag och njuter över att alla inlägg i denna tråd (förutom ett, fy på dig Visa :P) börjar på stor bokstav - trots att filtret inte är igång.

Verkar som att många lärt sig nyttiga saker den hårda vägen (w00t)

Jag viste ju inte att filtret varit avstängt. Men jag har använt en stor bokstav även innan filtret så mig gör det ingenting. Kan dock säga till dig som viste det att det var borta (filtret) att det var roligt att många verkar lärt sig hur man ska skriva (till viss del). Vore även härligt att se dig här, inte som en admin som svarar på frågor, utan en medlem. Men det måste ju du känna själv hur till vida du vill vara här eller ej. Puss och kram - River, Dam. ;)

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag gissar på att bara moderatorer/Admins kan göra den där edit-rutan.

Den är ju väldigt behändig när de går in och ändrar i vanliga medlemmars texter, så att medlemmarna ser varför den har blivit ändrad. Jag ser heller inte att den fyller någon funktion för vanliga medlemmar så jag gissar på att den bara är till för de högre makterna.

Jag vill ju ha en reason to edit ruta. :'( Blev så imponerad av den ju, nu måste jag stanna här tills jag bli moderator också! ;) Tänk om jag flyttar hemifrån och inte har råd med bredband? (w00t):P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill ju ha en reason to edit ruta. :'( Blev så imponerad av den ju, nu måste jag stanna här tills jag bli moderator också! ;) Tänk om jag flyttar hemifrån och inte har råd med bredband? (w00t):P

Bredband är prio ett, går före både tv, ytterdörr(brukar förvisso ingå i lägenheten) och annat onödigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, lär ju få mycket gjort i mitt liv då! ;)

Hey, kanske vi är lite väl oftopic nu? :P Tror inte vi ska diskutera vars jag borde flytta då jag flyttar hemifrån?

Öh, ehm, fint med 2.2 (w00t)

Edit, ÄVEN fast jag också vill ha en reason to edit ruta. Nu fick man ju en anledning att vilja vara mod.

Redigerad av Merkky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...