Jump to content

Klippningar och frisyrer


Wolfi
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 330
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Plus das eine dammsugare.

Fü i helvete vad ich bin smart!

Någon som har en kur mot "kukhuvud" frisyren? När håret praktiskt taget växer uppåt och blir liksom klot-aktigt. Hatar det och vill ha bort det på någon vänster. Någon som vet?

Umm, använd hårvax/plattång ett tag så kommer det nog börja vöxa annolunda. Mitt hår har börjat växt till en emofrisyr :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 months later...
Orkar inte göra en ny tråd så jag drar upp denna igen.

Ska klippa mig och vill veta om någon vet någon bra sida med bilder på olika frisyrer.

Ska klippa mig något i denna stil.

Tacka gudarna.

Ändligen försvinner den oerhört fula frisyren.

Kan fortfarande skratta åt hur emo du var, och vi sa att du bara skulle ångra den tiden.

Och nu sitter du här, slopar allt och vill inte minnas den tiden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tacka gudarna.

Ändligen försvinner den oerhört fula frisyren.

Kan fortfarande skratta åt hur emo du var, och vi sa att du bara skulle ångra den tiden.

Och nu sitter du här, slopar allt och vill inte minnas den tiden.

Det ända jag ångrar lite var när allt började. När jag lyssnade på band som Mcr, The used och Drop dead gorgeous som rakblads ungarna gör. Sen började jag fatta vad jag höll på med. Slutade med att sån för ett bra tag sen.

---

Men tillbaks till tråden nu!

Redigerad av VaXXoR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det ända jag ångrar lite var när allt började. När jag lyssnade på band som Mcr, The used och Drop dead gorgeous som rakblads ungarna gör. Sen började jag fatta vad jag höll på med. Slutade med att sån för ett bra tag sen.

Haha, precis vad Stellan sa!

EMO är en period som går att bota, alternativt går över av sig själv. Precis som homosexualitet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, precis vad Stellan sa!

EMO är en period som går att bota, alternativt går över av sig själv. Precis som homosexualitet.

Lyssnar fortfarande på musiken (som egentligen emo är en musik genre), och klär mig fortfarande lite alternativt men inte allt för mycket. Men själva "Jag vill se emo ut" perioden är borta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Orkar inte göra en ny tråd så jag drar upp denna igen.

Ska klippa mig och vill veta om någon vet någon bra sida med bilder på olika frisyrer.

Ska klippa mig något i denna stil.

Ska du klippa dig så du ser ut så där...? Hur långt hår har du nu egentligen?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, precis vad Stellan sa!

EMO är en period som går att bota, alternativt går över av sig själv. Precis som homosexualitet.

Både kränkande (§1.3) och olämligt uttalande från en förebild (i form av Admin), även om det kanske var på ett skämtsamt sätt.

Det är mycket homofoba tendeser här på forumet, förmodligen bara för att de flesta befinner sig i en osäker ålder, men jag tycker ändå med tanke på det att man inte borde kalla homosexuallitet för en sjukdom...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag funderar på att blondera mit hår, och vet inte om det blir nå bra med tanke på min nuvarande hårfärg.

Vill inte att det ska va konstigt blont, och vill inte att det inte ska vara nån skillnad från va det va innan.

Jag vill få den här färgen: (han till vänster)

Och ja har ung. den här färgen, kanske lite ljusare: (det är inte ja på bilden :ph34r: )

2070nwg_903535_1.jpg

Vore tacksam för hjälp. Och ska man klippa sig innan man färgar, för mitt hår e lite för långt nu. eller ska ja färga hos en frisör, samtidigt som ja klipper det?

Tack ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag funderar på att blondera mit hår, och vet inte om det blir nå bra med tanke på min nuvarande hårfärg.

Vill inte att det ska va konstigt blont, och vill inte att det inte ska vara nån skillnad från va det va innan.

Jag vill få den här färgen: (han till vänster)

Och ja har ung. den här färgen, kanske lite ljusare: (det är inte ja på bilden :ph34r: )

Vore tacksam för hjälp. Och ska man klippa sig innan man färgar, för mitt hår e lite för långt nu. eller ska ja färga hos en frisör, samtidigt som ja klipper det?

Tack ;)

Jag skulle klippt mig innan jag färgade håret iaf. Det är mycket dyrare att färga håret hos en frisör, men har man pengarna så är det väl värt det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...