Jump to content

Klippningar och frisyrer


Wolfi
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 330
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

SHUT THE FUCK UP NO ONE CARES ABOUT YOUR SHIT

Слушать о "новом год", а затем замолкаем, чтобы вас!

PS. Они не имеют хорошо стрижки

Edit:

Det ska betyda någonting i stil med "Nej, lyssna på "Novi God (nytt år)" och håll käften själv. PS. Dom har inte klippt sig fint." :confused:

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Как Короче, как парень в вашем аватара? :naughty:

Да, он имеет очень хорошие волосы.:(

Прямо сейчас я уже шесть миллиметров.

@Ворон:

Да, это не запрещено, так почему бы и нет?

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Да, он имеет очень хорошие волосы.:ph34r:

Прямо сейчас я уже шесть миллиметров.

Ах, хорошо. Летнее время. :naughty:

Я сократить мои волосы за несколько месяцев назад, но я собираюсь вырезать мне снова перед закрытием школ.

(HAHA :()

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Стоп с Российской сейчас!

Eller så sätter jag igång och varnar folk.

Почему? Умберто Как говорится, нет ничего в правилах сказать, что мы наклоняю говорят по-русски.

Не то чтобы я имею ничего против остановки ...

Jag klippte mig för ungufär en månad sedan, men jag ska nog klippa mig ännu lite kortare en gång innan skolavslutningen. Håret växer ju som ogräs.

Det ska vara ganska kort. Det kommer kanske att vara 2-3cm långt. Finns det någon typ utav frisyr ni kan rekomendera? Min ligg lägger ju sig alltid till höger.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Почему? Умберто Как говорится, нет ничего в правилах сказать, что мы наклоняю говорят по-русски.

Не то чтобы я имею ничего против остановки ...

Jag klippte mig för ungufär en månad sedan, men jag ska nog klippa mig ännu lite kortare en gång innan skolavslutningen. Håret växer ju som ogräs.

Det ska vara ganska kort. Det kommer kanske att vara 2-3cm långt. Finns det någon typ utav frisyr ni kan rekomendera? Min ligg lägger ju sig alltid till höger.

Finns inte heller något i reglerna som säger att vi inte får göra som vi vill.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Почему? Умберто Как говорится, нет ничего в правилах сказать, что мы наклоняю говорят по-русски.

Не то чтобы я имею ничего против остановки ...

Jag klippte mig för ungufär en månad sedan, men jag ska nog klippa mig ännu lite kortare en gång innan skolavslutningen. Håret växer ju som ogräs.

Det ska vara ganska kort. Det kommer kanske att vara 2-3cm långt. Finns det någon typ utav frisyr ni kan rekomendera? Min ligg lägger ju sig alltid till höger.

لماذا تجلس في ملعونه المترجمين الى ان الخيار قليلا ، والكتابة بلغة اخرى. ملعونه حتى السخريه ان تبقى على مثل ذلك.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...