Jump to content

Klippningar och frisyrer


Wolfi
 Share

Recommended Posts

Varför skulle jag inte se snygg ut?. Den där frillan är väl inte så ovanlig, rätt så många använder den och den ser hur snygg ut som helst. Egentligen så har jag alltid haft en sån frilla men jag har aldrig hittat en bra bild som jag kan visa frisören.

Jag skojade.

Det var bara kul att visa upp en så vanlig frisyr på en så snygg kille. Man blir inte vad man äter, liksom. Den där bilden tar man inte till en frisyr utan en plastikkirurg.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 7 months later...
  • Inlägg 330
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Förlåt för bump...

Jag ska klippa mig snart och vill byta frisyr, men jag har svårt att hitta en snygg. Tips? Jag har ungefär såhär långt hår nu (gammal bild, kommentera inte mitt "coola" ansiktsuttryck :naughty: ). Som sagt, några tips?

Alltså, jag visste det! Man luras att trycka så man hamnar på din jävla bilddagbok och så sitter du och tittar igenom alla mina bilder som en annan snokare. Be gone! rant_835417_0.gif

Redigerad av P-C
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förlåt för bump...

Jag ska klippa mig snart och vill byta frisyr, men jag har svårt att hitta en snygg. Tips? Jag har ungefär såhär långt hår nu (gammal bild, kommentera inte mitt "coola" ansiktsuttryck :naughty: ). Som sagt, några tips?

Just shave it!

Välj och vraka:

logga_993195_0.jpg

:D:o :o

Och så klagar de när jag postar oskyldiga bilder som t.ex.:

man-with-no-face_993208_2.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...