Jump to content

Klippningar och frisyrer


Wolfi
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 330
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vi var hela tiden medvetna om att den var en smaksak. Sen berättade du det ändå. Då berättade vi att vi visste att det var en smaksak, hela tiden varit medvetna om det och i övrigt höll med dig om det. Nu berättar du igen att du tycker det är en smaksak.

Ska vi sluta nu?

Say it out loud, bitch! Say it out loud!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tja, hej, goddag!

Jag funderar på att klippa mig kort men vet inte hur.

Pallar inte med långt hår nu på våren/sommaren. Och speciellt inte nu när man ska jobba.

Vill ha någon ganska kort spretig frisyr som inte är för lång. Det får gärna stå upp lite "spikeigt"

Försöker hitta någon bra bild jag ska ta med mig till frisören. Börjar bli långhårig nu :ermm:

Några tips?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
абсолютный, брат. Min lugg är bitbar snart, och en viss del utav den ryker nog då sommarlovet börjat. :confused:

Jag biter på både luggen och håret på sidan. Så det ska vara! (känns som jag skrev det här inlägget typ förra veckan, kan det vara så? :naughty: )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag biter på både luggen och håret på sidan. Så det ska vara! (känns som jag skrev det här inlägget typ förra veckan, kan det vara så? :confused: )

Absolut! Jag tycker att det är snyggast med långt hår jag också, men mitt är så jäääkla tjockt nu att jag måste tunna ur lite för annars smälter jag i sommar. :naughty:

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

абсолютный, брат. Min lugg är bitbar snart, och en viss del utav den ryker nog då sommarlovet börjat. :confused:

свобода навсегда, великое воровство авто участок идет красный! Долгосрочной службы CCCP! Длинные волосы думают подобно.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

свобода навсегда, великое воровство авто участок идет красный! Долгосрочной службы CCCP! Длинные волосы думают подобно.

никакой понимать! приятно, что меня позвали, Schtalin.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

свобода навсегда, великое воровство авто участок идет красный! Долгосрочной службы CCCP! Длинные волосы думают подобно.

App-app-app! Man kallar inte folk för fula saker här inte. Rapporteras.

Tihi, fan va' bra skojhumör jag är på idag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...